Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
Klient dokonał u nas zakupu lampy (zamówienie nr 59cf4f10-9371-11ee-9adf-1fb149ec8ac7).
Niestety z powodu błędu w systemie magazynowym, okazało się, że lampy zostały wyprzedane, a system tego nie zaktualizował.
W związku z tym poinformowaliśmy Klienta o tej sytuacji i anulowaliśmy zamówienie.
Niestety nie możemy dokonać zwrotu środków Kupującemu przez Allegro, bo mamy wyszarzone pole "zwróć wpłatę". Płatność była dokonywana przez Klienta poprzez Allegro Pay Business.
Jak możemy dokonać zwrotu środków?
Pozdrawiamy
Zespół Szukam Lampy
@SzukamLampy Zamówienie zostało opłacone za pomocą metody Allegro Pay Business.
Jeśli klient użyje formularza zwrotów Allegro, to prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.
Zwrot do PragmaGO S.A. wykonasz na jeden z dwóch sposobów:
Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:
Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.