anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mozna wygenerować listu POCZTEX!

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

Biały ekran po próbie wygenerowania! Będziecie się tłumaczyć za mnie, że nie doszła na "zajączka"?

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zgłaszam!

Numer zamówienia
 
9b2dbaf0-eb5f-11ee-9d2c-fd315d5f19a2
 
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Czy możesz dodać zrzut ekranu prtzedstawiający błąd? 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

pusto.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Przekazałam sprawę do Działu Technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Sprawdź proszę, czy problem występuje również w trybie incognito.

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

Dalej to samo i na trybie incognito też, chyba jednak będzie płacz dziecka i mój po negatywie, bo paczka nie ruszy...

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Prześlij proszę zrzuty ekranu wykonane w trybie icognito, jeśli problem nadal występuje.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

inne zamówienie przeszło z pocztexu, więc to nie ciasteczka, nie książka adresowa, problem jest KONKRETNIE  z tym zamówienieminne zamówienie przeszło z pocztexu, więc to nie ciasteczka, nie książka adresowa, problem jest KONKRETNIE z tym zamówieniem

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski dziękuję, przekazałam go już do zespołu technicznego, więc gdy dostanę odpowiedź wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

Niestety, ale czas już minął, zgłaszałem sprawę WCZORAJ, muszę wysłać INPOSTminikurier, oczekuję wykluczenia tego zamówienia ze statystyk i zwrotu kosztów za etykietę INPOST

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski Na zrzucie widać, że nadal w trybie incognito masz włączone dodatki w przeglądarce. Wyłącz proszę działanie tych dodatków w tym trybie, bo prawdopodobnie to właśnie dodatek do przeglądarki psuje działanie strony.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

bez żartów, pisałem już że 2 inne zamówienia z pocztexu przeszły

oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

bez dodatków, ps komputer też restartowałem jakby co

 

bezzzzz.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski wyłączyłeś wszystkie dodatki w trybie incognito? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

Dodałem nr przesyłki INPOST 665028219434735119460013, koszt 19,99, proszę o szczegóły jak uzyskać zwrot i proszę o wykluczenie tego zamówienia ze statystyk, chyba, że "złapie" dodany list inpostu, bo wprowadziłem go do zamówienia

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski o zwrot możesz zgłosić się przez formularz, ale od razu mogę Ci powiedzieć, że nie wykluczymy tego zamówienia z jakości, bo nie ma tutaj żadnego potwierdzenia, że nadanie jest opóźnione z winy przewoźnika. Nie ma też tutaj mowy, że to nasza wina, bo nie potwierdziliśmy błędu, o którym tutaj piszesz. Dwukrotnie prosiłam Cię o przesłanie zrzutu z wyłączonymi rozszerzeniami w przeglądarce, ale do tej pory mi go nie dosłałeś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

lewgorzkowski
#9 Pomysłodawca#

przecież wysłałem 3 godziny temu i POWTARZAM PO RAZ 3, dwa inne zamówienia z pocztex przeszły nawet z tymi rozszerzeniami, więc to NIE MA NIC DO RZECZY!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lewgorzkowski ja Cię rozumiem, ale bez tego zrzutu nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić, ani się z tym zgodzić. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów