anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem informacji o anulowaniu zamówienia kupującej, a Allegro założyło dyskusję, dlaczego?

_Likos_
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 Czy to sa jakieś żarty ???????

Zamówienie: e0509e82-da1d-11ed-914a-1f0555a2b639   z godziny 19,11

status : OPŁACONE

 i TU NAGLE INFORMACJA:

13 kwietnia 2023 20:12
Dyskusja rozpoczęta przez doradcę Allegro
Powód otwarcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po anulowaniu zamówienia
_Likos__0-1681409917899.jpeg

 

PNOS Pomidor koktajlowy typu cherry Koralik 1g


Opis problemu: Dzień dobry. strefadomu odstępuje od umowy. Likos_proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy do Kupującej.
 
 
 
Taka sama sytuacja z zamówieniem
e0509e80-da1d-11ed-914a-1f0555a2b639
Także : zakup, status opłacone i nagle dyskusja ZAŁOŻONA PRZEZ ALLEGRO
 
Ze kupujący anulował.
 
NIE MA ŻADNEJ INFORMACJI O ANULOWANIU TYCH ZAMÓWIEŃ. aNI MAILOWEJ ANIE W STYSTEMIE ALLEGRO
 
To teraz jaki jest status tych zamówien ???????????
 
 
oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

kostas11
#21 Demiurg#

@biosorcerer ja powoli wycofuje się z e-commerce

Nie ma co się zrażać przez allegro, to jedyna platforma na której są takie cuda 😞 sprzedaje na innych, fakt mniejsza sprzedaż ale jest, mam sklepy internetowe i też żadnych problemów i nikt mnie za nic nie ściga i nie szantażuje blokadami itp. a kiedy dojdzie to do granic wytrzymałości to zobaczymy 😄

@_Likos_ @nat_not wiecie co jest powodem takich akcji, wpływ dyskusji i komentarzy na jakość, bo konkurencja wie jak to wpływa i jest w stanie wykończyć nie jedną firmę, sam był bym w stanie znając sztuczki uwalić sprzedaż części konkurencji na tym portalu w kilka tygodni !!!

Na innych portalach sprzedawcy mają po 75 % poleceń i dalej sprzedają a tu ciągle walka 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@kostas11 w tej chwili nie stać mnie na promowanie sklep[u internetowego - konkurencja jest w uj duża a po co się denerwować i nie spać po nocach. Lepiej wrócić na stare śmieci i uczyć innych, by nie popełniali twoich błędów.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakiś BOT odpowiada, napisz w dyskusji żeby kupujacy pokazał, napisał kiedy odstąpił od umowy zakupu!

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@LEW433  to że boty odpowiadają to wiem. Rylko to jest DYSKUSJA ZAŁOŻONA PRZEZ ALLEGRO do opłaconego zamówienia bez żadnej informacji o jego anulowaniu przez kupujacego

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@_Likos_ a masz ustawiony automatyczny zwrot pieniędzy po anulowaniu zakupu?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:44052296  zakup jest opłacony I NIE JEST ANULOWANY nie ma ani maila o anulowaniu aniinformacji przy zamówieniu że kupujący anulował

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Tak, jak zauważył wyżej @kostas11, klientka napisała do nas, że chce anulować zamówienie. Pierwsza wiadomość, którą w obu dyskusjach zamieścił konsultant informuje o decyzji kupujacej: Dzień dobry. (...) odstępuje od umowy. (...) proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy do Kupującej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Świetnie. A dlaczego niezwłocznie?? W świetle tego co powyżej kostas przytoczył?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@nat_not Odstąpienie od umowy kupujący musi złożyć sprzedającemu a nie konsultantowi Allegro aby ten ‚przekazał’ je sprzedającemu.


Kupujący powinien zostać poinformowany aby skontaktował się ze sprzedającym i anulował czy też odstąpił od umowy korzystając z narzędzi jakie daje zakładka moje zakupy. 
Ja rozumiem, że Allegro chce pomóc kupującemu  itd. ale to są jakieś jaja. 

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

kolejny przykład jak allegro, jest tylko po stronie kupujących 😉 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not a czemu w takich sytuacjach nie odpisujecie kupującym podając instrukcję co mają zrobić:

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX

Lub

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-zwrocic-zakup-GDeq5VeKRHD

Tylko zakładacie dyskusje, a czy one wpływają na statystyki ? kto ma to potem zamykać ?

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

A przy wniosku o zwrot prowizji w pierwszym kroku przyjdzie odmowa bo nie ma śladu po odstąpieniu 

oznacz moderatorów

akcesoriazagrosz
#9 Pomysłodawca#

właśnie, to jest właśnie to my mamy niezwłocznie się wywiązywać z czegoś... kiedy sprawa nie jest zamknięta do końca

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@nat_not  czy zgodnie z prawem oraz regulaminem allegro to nie KUPUJĄCY powinien poinformować sprzedającego o odstąpieniu od umowy ??????My od tej Pani takich informacji nie mieliśmy .

Zleciliśmy zwrot wpłat. Lecz czemu nie otrzymaliśmy zwrotu prowizji????? 

Co teraz z zamóweiniem które w systemie nie jest anulowane ? bedzie sie liczyło do statystyk jako niewysłane ?????

Zdaje sie że kupująca prowadzi na allegro konkurencyjną działalność handlując tym samym towarem ( pewności nie mam ale jutro ustalę to dokładnie bo dziś już późno) czy w tej sytuacji nie powinna mieć wiedzy o tym w jaki sposób anulować zamówienie ? I czy nie jest to czasem celowe działanie?

Tak dużo pytan tak mało odpowiedzi jak mawiał klasyk

Aha teraz jeśli będziemy chcieli anulować zamówienie lub zrobić zwrot rozumiem że także mamy pisać bezpośrednio do allegro. Cóż człowiek uczy się całe życie

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   ponieważ dziś zgodnie z tym co powiedziałem przeprowadziłem małe sledztwo i okazało sie że kupująca prowadzi identyczna działalnośc jak my sprzedając także na allegro niemal te same produkty myśle że celowo działała na nasza szkode.

Przy czym doszło

1) do złamania regulaminu allegro

2) wprowadzenia w błąd konsultanta allegro

3) wymuszenia na nas deycyzji o odstąpieniu od umowy - do czego kupujac na firme produkty zwiazane z działalnością nie miała prawa

4) działania na naszą szkode - otwarcia dyskusji, wymuszenia odstąpienia oraz niezamknięcia dyskusji

5) jako profesjonalny sprzedajacy - powinna wiedzieć jaka jest procedura w przypadku chęci anulowania zamówienia ( jeśli by po prostu napisała że chce anulowac z naszej strony nie byłoby problemów)

W tej sytuacji chciałbym zapytac gdzie moge zgłosić całą sytaucjia aby zostaly wyciągnięte odpowiednie konsekwencje .

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@_Likos_ Spóźnił im się "prima aprilis" > mieli kalendarz sprzed kilku lat > zdarza się nawet w "najlepszej rodzinie"🤣

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Ziolko39  jak dla mnie t0o było celowe działanie na naszą niekorzyść. Jesli kupjaca by po prostu zwyczajnie anulowała zamówienie , choćby pisząc przez CW że chce to zrobić zwyczajnie zwrócilibysm kase nie patrząc na przepisy lecz biorąc pod uwage dobro kupującego. Wiem że każdemu zdarza sie pomyłka lub zmiana zdania.

Ale sposób w jaki to zostało zalatwione na pewno nie zostanie przez nas pozostawiony. Zwłaszcze że Pani handluje na dosć dużą skale i z pewnością zna zarówno procedury allegro jak i sposoby załatwiania takich sytuacji. Moim zdaniem zrobiła to świadomie i celowo Mam nadzieje ze sytaucja zostanie załatwiona wewnątrz allegro lecz jeśłi to sie nie uda biore pod uwage czynności takze poza allegrowe

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_Likos_ Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Jeśli Twoje przypuszczenia się potwierdzą, podejmiemy odpowiednie działania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@nat_not dziekuje

Póki co zostaliśmy z dwiema otwartymi dyskusjami, bez zwrotów prowizji ( mimo że wpłaty zwróciliśmy) oraz z zamówieniem które figuruje jako niewysłane i psuje statystki

Jeśli udałoby sie cos z tym zrobić byłbym wdzięczny

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

jeszcze potem na koniec dwa negatywy bez opisowej oceny, a więc nie do usunięcia (subiektywne odczucie Kupującego - nie ingerujemy w takie oceny)

🙂

..oby nie, ale to jest jakaś parodia co się dzieje.

oznacz moderatorów