anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widać nowych zamówień [27.09.2023]

MAMY ROZWIĄZANIE!
winnyrumcajs2
#10 Popularyzator#

Dzień dobry. Nie widzę nowych (opłaconych) zamówień (w zakładce zamówienia), żadnych filtrów nie mam włączonych, przychodzi tylko powiadomienie o sprzedaży na pocztę. InPost też nie ma zaimportowanego zamówienia (np. nr zamówienia: 

26a0c0b7-5d20-11ee-a864-051d2700f310). Proszę o sprawdzenie co się dzieje. Pozdrawiam

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
95 ODPOWIEDZI 95
Sklep_Julo
#9 Pomysłodawca#

U mnie ten sam problem

oznacz moderatorów
DobraReklamaba
#8 Zapaleniec#

To samo

 

oznacz moderatorów
led_provider
#10 Popularyzator#

Później napiszą, że nie jest ich wina i się wypną na nas sprzedawców. Komentarzy negatywnych nie usuną bo nie mogę...

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Alleluja. Róbmy print screeny na przyszłe negatywy od kupujących 😉

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
Butiktalulla
#13 Ambasador#

Klient zapłacił - widnieje jako - płatność rozpoczęta

np.  fc9952a0-5d1f-11ee-b04a-ab4ad4af0544   

oznacz moderatorów
Drukuj_Tanio
#9 Pomysłodawca#

To samo. na e-maila przychodzą w InPoście nie widać na sprzedane, nie widać

oznacz moderatorów
Pepiopl
#8 Zapaleniec#

JUZ OD GODZINY NIE DZIAŁA !!

oznacz moderatorów
Kamila1906
#7 Wielbiciel#

Nadal nie działa. Halo Allegro!!!!!

oznacz moderatorów
FH2020
#11 Animator#
oznacz moderatorów
Client:100160870
#12 Orędownik#

Zapewne znowu coś zaczęli grzebać żeby usprawnić nam sprzedaż, to im bezpieczniki wywaliło🤣

oznacz moderatorów
armtel
#10 Popularyzator#

a czy allegro odpowie na maila od kupujących ? jutro będą pisać jak szalone

oznacz moderatorów
OWL-TECH8
#8 Zapaleniec#

mi specjaliści techniczni allegro mailowo poradzili wyczyścić ciasteczka 🙂 nie ma to statusu poważnej awarii , jakieś **piiip**oły 🙂

 

oznacz moderatorów
CrystalClean
#9 Pomysłodawca#

Mam dokładnie to samo.

 

oznacz moderatorów
GaleriaAV
#9 Pomysłodawca#

Mam tak samo, dzwoniłam, do konsultantów dla sprzedających nie da się dodzwonić, odp ogólnej (chyba) konsultantki - zamówić rozmowę albo czat... po dłuższej "wymianie zdań" uzyskałam info że awaria na stronie i już pracują żeby to naprawić.. .. ale prowizja to odrazu poszła od sprzedaży (jakoś to im się nigdy nie psuje ;))

oznacz moderatorów
Butiktalulla
#13 Ambasador#

właśnie mi zaciągło płatnośc. Także coś sie "odtyka"

oznacz moderatorów
CrystalClean
#9 Pomysłodawca#

U mnie już wszystko jest 🙂

oznacz moderatorów