anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niedostarczone zwroty przez InPost

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, bardzo proszę Moderatorów @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o pomoc w rozwiązaniu problemu. Napisałem zgłoszenie poprzez kontakt, ale od 15.02 niestety nie mam odpowiedzi. Otóż dwie przesyłki zwrotne od Kupujących (zwroty poprzez InPost) od dłuższego czasu krążyły po Polsce w trasie lub oddziale, aż w końcu zostały ponownie zwrócone do Kupujących. Do mnie niestety nie dotarły, choć były podobno w doręczeniu. Kupujący chcą ponownie nadać do mnie przesyłki jednak ich kody darmowego zwrotu są już nieważne. Oczywiście zanim przesyłki dotarły z powrotem do Nadawców, zadzwoniłem na infolinię InPost, ale nie potrafili wyjaśnić przyczyny niedostarczenia przesyłek i zasugerowali abym skontaktował się z Allegro. Czy w związku z powyższym, jest szansa, aby Kupujący ponownie otrzymali kody do darmowego zwrotu? Z góry dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

@AwelpShop_1 Może są albo nie ale zwrot ze Smartem to za taką przesyłkę nie odpowiada kupujący, więc sprzedający wraz z Allegro powinni bezzwłocznie zwrócić środki.

oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#10 Popularyzator#

@LEW433 przecież @AwelpShop_1 zupełnie nie o to pytał..

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Doprawdy? a czy nie szuka powodów żeby nie oddać środków kupującemu? rozumiem ze ktoś zawalił ale czy kupujący ma na tym cierpieć skoro nie jest stroną?

oznacz moderatorów

Sojiro
#12 Orędownik#

Tyś to czytał w ogóle? xD @AwelpShop_1  w skrócie próbuje ogarnąć swoim klientom ponowny darmowy zwrot, gdzie on tam szuka powodów żeby nie oddać środków? 🤣

oznacz moderatorów

QueLord
#10 Popularyzator#

Kicek dziś za dużo koci miętki chyba wciągnął, bo aż sam siebie przechodzi. 😂🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AwelpShop_1 konsultuję już Twoją sprawę z zespołem, więc gdy dostanę informacje o statusie Twojego zgłoszenia, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, czekam na informację.

oznacz moderatorów

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  czy masz już może jakieś informacje?

oznacz moderatorów

AwelpShop_1
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_  otrzymałem niedawno mail w tej sprawie, problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów