anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowy pomysł allegro - automatyczny zwrot wpłaty przy anulowaniu zakupu

mikeza
#20 Guru#

Pomysł ok, ale ja zapytam o coś jeszcze. Dlaczego nie ma automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulacji zakupu przez kupującego. Skoro mamy zdecydować się na opcję zwrotu wpłaty, to ja chciałbym, żeby było to połaczone z automatycznym zwrotem prowizji. Każdy z nas wie, że wysyłanie tych wniosków jest czasochłonne. W przypadku anulowania zakupu, przed wpłatą, jak również po wpłacie, ale w momencie zwrotu przelewu taka prowizja powinna być zwracana z automatu, bez potrzeby wysyłania wniosku o zwrot.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza  Czegoś nie wiem?

Jak anulowanie po zapłaceniu, to raczej niemożliwe bo ta opcja wtedy znika. Zostaje tylko zwrot towaru.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pulkownik66 doprecyzuj jaka opcja znika, anulowanie? bynajmniej

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@TATLOK  to już sam nie wiem.

Nie dawno jak parę dni temu dzwoni do mnie klientka, że omyłkowo zapłaciła zakupy z koszyka i jak to anulować. Powiedziała że nie ma takiej opcji i zostało tylko zwróć część lub całość, bla bla bla.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@pulkownik66  kiedyś też miałem taki przypadek, że klient nie mógł anulować. Trudno powiedzieć, czy wynika to z jakiegoś błędu systemu, czy nieogarniętego klienta 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza  No to widzę że z tym też trzeba się pogodzić. Jest albo nie ma, lub ktoś nie widzi.😎

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pulkownik66 Sprawdź może masz wyłączoną możliwość anulowania zamówienia, albo zamówienie miało zmieniony status na inny niż "NOWE"

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@TATLOK  Miałem w realizacji to zamówienie, ale @mikeza  twierdzi że to nie powinno mieć znaczenia. Tylko jak ma status wysłana

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@TATLOK  Możliwość anulowania mam i są czasem takie transakcje, ale do momentu wpłaty.

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pulkownik66 nie tylko status WYSŁANY, lecz każdy inny niż NOWY

Tak jak w Twoim przypadku wystarczył W REALIZACJI

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@TATLOK  Gdybym w czasie rozmowy z klientką przestawił status na Nowy, to mogłaby wtedy Anulować?

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@pulkownik66 A to ciekawe pytanie, trzeba przy jakiejś okazji sprawdzić, jak się dowiesz to daj znać. 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@pulkownik66  jest opcja anulowania również po zapłaceniu i często miałem takie sytuacje, że paczka była już spakowana, a nawet zawieziona na pocztę i przychodziła mi anulacja zakupu. Anulować nie można dopiero jak będzie miała status wysłana. Wtedy faktycznie tylko zwrot.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza anulowanie jest niedostępne jak zmienisz status 😄

Kupujący będzie mógł anulować swój zakup, ale zrobi to jedynie do momentu aż nie zaczniesz realizować zamówienia, najpóźniej do 3 dni od zakupu. Co to znaczy? Gdy rozpoczniesz realizację zamówienia - w zależności od jego etapu - po prostu zmień jego status na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane" albo podaj numer przesyłki. Wówczas kupujący nie będzie mieć możliwości anulowania swojego zakupu.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@kostas11 to wiem, ale ja nie zmieniam statusu bo mi się nie chce w to bawić, większość paczek wysyłam praktycznie natychmiast, max rano kolejnego dnia.

Mimo wszystko chciałbym wiedzieć, czemu nie można wprowadzić automatycznego zwrotu prowizji w przypadku anulowania zakupu przed opłaceniem, lub po zwrocie wpłaty jeśli opłata została zwrócona.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza dlatego klient anulował bo zanim wysłałeś plik na pocztę była taka możliwość 🙂

Ja zanim zacznę drukować etykiety wszystko zmieniam na w realizacji i mam z głowy problem 🙂

Czemu nie można bo liczą że zapomnisz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza  bo cały czas liczą na to że zapomnisz.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@kostas11  👍😂😂🤣

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@pulkownik66  to może ja będę liczył, że kupujący zapomni o swojej wpłacie jak sam anuluje zakup. Ciekawe gdzie kończy się pazerność tego serwisu ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@mikeza  w czeluściach Piekła😂

a to jeszcze nie koniec pazerności.

oznacz moderatorów