Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na drugim koncie właśnie dostałem nową ocenę pozytywną:
zgodność produktu: 5 gwiazdek
obsługa kupującego: 2 gwiazdki
koszt wysyłki: 5 gwiazdek
dodatkowo komentarz kupującego: towar zgodny z opisem, wszystko ok, szybka dostawa.
I weź tu odgadnij, skąd te 2 gwiazdki za obsługę ?? Jaka jest wartość takiej oceny dla mnie jako sprzedawcy, co takiego zaważyło na tym, że obsługę oceniono na 2 gwiazdki, skoro kupujący stwierdził, że nie ma żadnych zastrzeżeń i jest zadowolony ze wszystkich aspektów transakcji (tak wywnioskowałem z treści komentarza) ??
@mikeza Zapytaj. Zapewne ręka się omsknęła 😂
@mikeza A czy wiesz jaki tekst opisu jest wyświetlany kupującemu gdy wybiera 2 gwiazdki?
@annas14-firma przy 2 gwiazdkach jest opis, że obsługa była słaba. W takiej sytuacji nie rozumiem komentarza kupującego, który stwierdza, że jest zadowolony z zakupu i szybkości doręczenia przesyłki. Masakra jednym słowem 🙂
Może faktycznie klepią te komentarze ze smartfonów i potem są takie klocki.
Zauważyłem, że wystawiając ocenę ze smartfona można bardzo łatwo dać inną niż by się chciało, wystarczy przelecieć palcem po ekranie. Poproś o usunięcie i poprawienie gwiazdek, zapewne to jeden z tych przypadków.
Może listonosz był jakiś niemiły dla klienta .
Nie jestem astronomem więc nie zwracam uwagi na gwiazdki. Nie przejmuję się też **piiip**ami, którzy w tak niezrozumiały sposób oceniają przebieg całej transakcji, a doświadczam tego czasami.