anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

O złych opiniach

Laifen_Official
#7 Wielbiciel#

Witam.
Kupujący wystawił mi złą opinię. Ponieważ paczka spotkała się z wypadkiem, aktywnie rozwiązujemy problem i rekompensujemy. Ale kupujący skomentował, że nie rekompensujemy i jesteśmy kłamcami. Nie jest to ten sam komentarz, co fakt. Co powinienem zrobić? Jeśli ten kupujący anuluje zamówienie, czy nie można usunąć recenzji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Laifen_Official Ty musieć szybko działać bo klient się denerwować jak długo czekać , Ty prosić klient to on usunąć ocena  ,ale Ty musieć szybko robić rekompensata .

oznacz moderatorów

Laifen_Official
#7 Wielbiciel#

Dokonujemy rekompensaty. Jeśli wypłacimy odszkodowanie, a klient odmówi usunięcia złej opinii, co powinniśmy zrobić?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Laifen_Official jeśli odmówi Ty musieć to wziąć to na klatę .

oznacz moderatorów