anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

obsługa allegro

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Dzień dobry,

proszę o informację, gdzie można złożyć skargę na Konsultanta, który wypowiedział się w dyskusji?

Konsultant stwierdził w dyskusji, że mamy OBOWIĄZEK nadać do Kupującego kuriera po odbiór reklamacji, podczas gdy przepisy tego wyraźnie nie określają (skonsultowane z radcą prawnym), przez co nie mamy możliwości na rozwiązanie pomyślnie dyskusji, ponieważ Kupujący się podpiera wpisem Allegro.

Dodam, że po rozmowie na czacie Allegro, inny Konsultant potwierdził Nam, ze "Mogą Państwo zlecić przyjazd kuriera po odbiór towaru, ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo,
ale nie muszą)"

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Co to za towar?

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

pióro wycieraczki

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Auto_Partner_SA Przegięcie, tak przepisy mówią od odbiorze w celu naprawy rozpatrzenia reklamowanego przedmiotu.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Auto_Partner_SA Reklamacje obsługowe można złożyć przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

W przypadku reklamacji obejmującej wymianę lub naprawę koszt odbioru towaru jest po stronie sprzedającego. 

Jeśli rozpatrzysz reklamację negatywnie i uzasadnisz ją merytorycznie, możesz oczekiwać od kupującego zwrotu środków związanych z odebraniem towaru i ponowną wysyłką. Niemniej w pierwszej kolejności to po stronie sprzedającego należy odebranie towaru do kupującego, jeśli kupujący zgłasza reklamację i oczekuję naprawy bądź wymiany. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A kto kupującemu zamontował tą wycieraczkę?

oznacz moderatorów

Auto_Partner_SA
#11 Animator#

Decyzja będzie podparta opinią Producenta.

Jednak w przypadku odrzucenia oczywiście, że będziemy oczekiwać zwrotu. Jednak Konsultanci zazwyczaj biorą stronę Kupującego, mydląc mu oczy, że to Sprzedawca pokrywa koszt itp. 

A później to My jesteśmy tymi złymi, bo chcemy zwrotu poniesionych kosztów, ale o tym już Klientów nie informujecie, co oczywiście odbija się na opinii o sklepie plus, jak to Klient Nam zaznaczył, obsmarowaniem firmy w Internecie. 

Oczywiście jego sugestia na temat Ślązaków sugerująca matactwo również została bez odzewu.

Pomijam juz fakt, że złozyl zamówienie po godzinie 17stej (na koncie mamy deklarację z wysyłką do 14stej), towar został przekazany kurierowi następnego dnia. A tu pierwsza dyskusja z informacją, że nie wysłalismy go w terminie - "Pozatym sprzedający za późno wysłał towar i jeszcze musiałem ponaglać żeby towar wysłał i nie dostałem."- nic takiego miejsca nie miało. 

"Masakra z tymi sprzedawcami na wszystko jest czas i jeszcze trzeba ich ponaglać.Dramat i żenada "

Allegro calkowicie oddala się od Sprzedawców, szkoda....

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#
Uk 43.5 p 4. Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt. Nie wiem jak można inaczej ten przepis ustawy konsumenckiej interpretować?
oznacz moderatorów