anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena jakości sprzedaży - dostawa towaru realizowana przez "innego" przewoźnika

MAMY ROZWIĄZANIE!
aston2015
#8 Zapaleniec#

Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że mimo wysyłanych przesyłek w deklarowanym przeze mnie terminie dostawy miara "Wysyłka w terminie" jest ciągle dość nisko punktowana. 

Gdy pobrałem szczegółowy raport zauważyłem, że mimo terminowego wysyłania przesyłki PALETOWE , są zaliczane jako NIE wysłane w terminie! 

Już tłumaczę dokładniej.

Sprzedajemy towar, który mieści się w paczki kurierskie oraz taki który musi być wysłany na europalecie. Wynegocjowałem korzystną umowę z firmą spedycyjną na te przesyłki paletowe.

Jednak allegro "nie zna" tego przewoźnika i do wpisania numerów przesyłki muszę wybrać przewoźnika "INNY", co robię, i podaję numery przesyłki. Klient może śledzić przesyłkę poprzez stronę przewoźnika, która nie jest połączona z allegro.

Nie miałbym z tym żadnego problemu gdyby nie to, że z automatu każde zamówienie, które wysyłam na palecie obniża mi miarę jakości sprzedaży "Zamówienie wysłane w terminie" oraz "Zamówienie wysłane szybko". 

Proszę o odpowiedź co mam zrobić w takim przypadku by utrzymać wysoką jakość sprzedaży? 
Proszę też odpuścić sobie odpowiedzi bym wysyłał przesyłki paletowe kurierem DPD, GLS czy pocztą polską, bo i dla mnie i klienta jest spora różnica między kosztem rzędu 280 a 100 złotych. Nie wspominając już o przesyłkach międzynarodowych. 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg#

Musisz prosić allegro o wykluczenie tych przesyłek z jakości.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 podaj proszę numery zamówień z ostatnich 30 dni, które z tego powodu negatywnie wpływają na jakość Twojej sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#

3df05540-a5e1-11ef-b322-33efbbedf010

2b5d4d50-a0e3-11ef-86fa-8561677f2e72

ba60c3b0-95f3-11ef-b894-8fa3c172848f

3a85a9f0-910f-11ef-b70a-2db83f59a572

3923e760-a8c6-11ef-b4e0-59ec6bf79628


Proszę powiedzieć jak mam zgłaszać takie zamówienia by uniknąć tego problemu w przyszłości? 
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 Poprosiłam o wykluczenie zamówień z Twojej jakości sprzedaży. Możesz do nas zgłaszać takie przypadki przez ten formularz

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 Otrzymałam odpowiedź, że do weryfikacji Twojego przypadku będą potrzebne linki do śledzenia wskazanych zamówień na stronie przewoźnika. Proszę prześlij mi je z informacją, którego zamówienia dotyczy przesyłka. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#

U tego przewoźnika nie można wygenerować linka do śledzenia.

Trzeba wpisać numer zlecenia na stronie poniżej: 

https://helliusz.hwl.pl/TT/Detale

oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#

Numery zlecenia są dodane do każdego z zamówień na allegro. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 Dziękuję, konsultuję kwestie zamówień i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#

@Sa_nova@la_nika

Udało się wykluczyć te dostawy? 

oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 Przepraszam, że czekasz - jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi w sprawie wykluczenia zamówień. Wysłałam ponaglenie w tej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
OptimumCreation
#10 Popularyzator#

Dobry wieczór, czy też tak mogę zrobić? 90% wysyłek to palety, których allegro nie ogarnia, przewoźnik nie połączony. Dlatego cały czas mam wysyłkę na 22-24%

oznacz moderatorów
aston2015
#8 Zapaleniec#

@Sa_nova czy doczekam się rozpatrzenia tych zgłoszeń? Czy po prostu minie miesiąc i ulegną one przedawnieniu? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aston2015 zamówienia zostały wykluczone z jakości Twojej sprzedaży. 
Od wczoraj nie są brane pod uwagę w statystykach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów