anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oceny sprzedaży nie są brane pod uwagę jeżeli klient ocenił już inny zakup w ciągu ostatnich 7 dni

Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

Oceny sprzedaży nie są brane pod uwagę jeżeli klient ocenił już inny zakup w ciągu ostatnich 7 dni

a jeżeli klient wystawiłby komentarz negatywny dwa razy w ciągu 7 dni też nie jest brane pod uwagę??

żałosne rozwiązanie jaki w tym cel nie widzę żadnego logicznego powiązania jedynie na korzyść allegro bo jeżeli spadają notowania to nie oddajecie prowizji za zwroty może mi moderator wyjaśnić dlaczego jest tak a nie inaczej nie chcę wyjaśnienia bo taki jest regulamin wolę otrzymać logiczne odpowiedzi

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mabert-pl Rozumiem, że wolisz sobie wybrać odpowiedź i wyjaśnienie, ale nie mam dla Ciebie innego poza tym, że tak stanowi nasz regulamin. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

to jeżeli będę mieć stałych klientów którzy chcą nagradzać mnie pozytywnymi komentarzami to mam ich prosić żeby nie robili tego za często bo te oceny nie są brane pod uwagę a zależy mi żeby były?

oznacz moderatorów

Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

i nie dostałem odpowiedzi czy to samo dzieję się z komentarzami negatywnymi?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mabert-pl Jeśli ten sam klient wystawi Ci kilka ocen, to do procentu poleceń wliczymy tylko pierwszą ocenę. Gdy ten sam klient wystawi kolejną ocenę po upływie 7 dni, uwzględnimy ją jedynie w części Zadowolenie kupujących w zakładce Super Sprzedawca oraz panelu Jakość mojej sprzedaży.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Mabert-pl
#9 Pomysłodawca#

przez tą odpowiedź rozumiem że jeśli będą to komentarze negatywne nie będą wpływać na procent poleceń?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mabert-pl Tak, dotyczy to zarówno komentarzy pozytywnych jak i negatywnych.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

a jeżeli klient wystawiłby komentarz negatywny dwa razy w ciągu 7 dni też nie jest brane pod uwagę?? Odpowiedź sprzedającemu!!!🤗

oznacz moderatorów