anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odwołanie od odpowiedzi na reklamację InPost

anusiam81
#7 Wielbiciel#

Czy można się w formie elektronicznej odwołać od odpowiedzi na reklamację InPost?

Wiem, że można odpowiedzieć do osoby odpowiedzialnej za reklamację, ale niestety ta osoba jest niekompetentna i zaprzecza sama sobie. W moim przypadku w odpowiedzi było, że reklamacja nieuznana, bo zgodnie z regulaminem mogą paczkę zostawić w paczkomacie zastępczym w odległości do 2 km. Piszę im, że paczkomat był oddalony w linii prostej o 2,86 km, a oni dalej, że to zgodne z regulaminem...

Jeśli Pan rozpatrujący reklamację jest aż tak niekompetentny, to chciałabym to zgłosić gdzieś wyżej... Ale nie chce mi się listów pisać do Krakowa... Także jeśli wiecie, jak to można załatwić w formie elektronicznej, to proszę o podpowiedź.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

@anusiam81 

Dzień dobry, 

prosimy uprzejmie o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji oraz podaniem numeru reklamacji.
Zgłoszenie zostanie przekazane do weryfikacji do odpowiedniej jednostki. 

W imieniu firmy InPost, przepraszamy za niedogodności.  

oznacz moderatorów

anusiam81
#7 Wielbiciel#

Inpost, pisałam już kilkanaście reklamacji i prośby o wsparcie na pomoc@inpost.pl i macie wyrąbane. Ostatnia przesyłka jest z dzisiaj - znowu umieściliście w niewłaściwym paczkomacie, którego nawet nie określiliście mianem paczkomatu zastępczego, stąd paczka wraca do nadawcy. To już chyba trzecia paczka załatwiona w ten sposób. Ostatnia szła blisko 1,5 tygodnia

A wasze odpowiedzi na reklamację i odwołanie są żenujące - nie ma z kim rozmawiać, nie ma żadnego postępu.

Dobrze, że Orlen paczka tak prężnie się rozwija, ograniczyłam korzystanie z Inpost do minimum, a nawet przy tym minimum około połowa paczek jest źle dostarczana.

oznacz moderatorów