anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oj allegro i jego usługi

RED
#21 Demiurg#

Mamy nowy ciekawy przypadek

Kupujący zrobił zwrot i włożył przesyłkę

do paczkomatu

Inpost źle nakleił etykiety i dostaliśmy towar kogoś innego

zakup był przez smarta

dostaliśmy to - zdjęcie:

1.jpg

 

a zwracany był drobny element komputerowy

 

Zwracający twierdzi, że odesłał właściwy produkt

i nie ma powodu by mu nie wierzyć,

numer inpostu na kartonie nie zgadza

z tym jaki on otrzymał

otrzymane rzeczy wyglądają

jak jakiś prezent dla małego dziecka

szkoda dzieciaka jak dostanie coś innego 😞

Kto ma złożyć reklamację? (smart)

Jak my złożymy do allegro to znowu nas zignoruje

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sami złóżcie reklamację lub niech ją klient zrobi ale bezpośrednio w InPoście . Wiele przesyłek jest źle spakowanych przez co towar wypada a potem muszą sami przepakowywać i naklejać nowe etykiety .Przy większej ilości nie trudno o pomyłkę i tu też tak mogło być . Prawdopodobnie ktoś inny też zgłosi i może uda się to jeszcze odkręcić.

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@RED Najwyżej dziecko zamiast bajek będzie miało praktyczną zabawę w małego elektronika..... 😄

@InPost Co radzicie? 🙂

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zrzut ekranu (729).png

oznacz moderatorów

drekenzes
#16 Inspirator#

@az1rael Myślę że RED dobrze o tym wie, a problem z tym, że portal traktuje go jak wrzód na (......), dlatego może przedstawiciel Inpostu coś pomoże.

_________________________________________________________
1.07.2024____Allegro ---> Kolekcje...RIP...
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Najgorszym jest, że to ja namówiłem Kupującego do zwrotu towaru - więc nie mogę zignorować tematu

mam cichą nadzieje , że odbiorca naszego zwrotu będzie na tyle inteligentny, że znajdzie dowód zakupu, użyje rozumu, internetu i skontaktuje się z nami

tak właśnie wygląd pęd do usuwania danych adresowych, twierdzenie, że nic nie trzeba wkładać do przesyłek

nie mamy nawet pełnego numeru/kodu jaki wpisał nadawca przesyłki jaką otrzymaliśmy

wystarczy, że inpościarz źle naklei etykiety adresowe zaklejając pierwotny kod.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

pewnie masz drukarkę termotransferową do drukowania etykiet przewożnika a jakby przy okazji drukować etykietę z danymi sprzedawcy i naklejać na opakowanie np coś w rodzaju reklamację należy wysłać na adres i dane firmy?

oznacz moderatorów

Monika__L
#15 Entuzjasta#

Pytanie czy dowód zakupu trafił do paczki…

ja kiedyś złożyłam reklamację bobrze dostałam nie swój zwrot ale InPost jakoś sobie poradził. Przyslal kuriera po błąd a przywiózł dobra paczkę. Udało się znaleźć ale trwało to ze 2 tygodnie. 

oznacz moderatorów