anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU zablokowało konto. Info od PayU: weryfikacja firmy zakończyła się wynikiem negatywnym

Idź do rozwiązania
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

PayU zablokowało konto. Po 3-ch miesiącach aktywnych sprzedaże (129 tys. zł obrotu, 971 wysyłka). Powodem blokady wypłat zostało przekroczenie kwoty sprzedaży po którym musi być przeprowadzona powtórna weryfikacja. Przelewy 24 taką weryfikację załatwiły za 3 dni. PayU też pomyślnie skończył weryfikację. Zrobiłem wypłatę z konta Allegro na swoje konto bankowe. 12/09/21 PayU wypłatę z konta Allegro zrealizowało ale pieniędzy na konto bankowe nie wypłaciło (około 4300 zł). PayU przelew na moje konto bankowe nie zrealizowało i odnowa zablokowane wypłaty na Allegro. Cały ten czas sprzedaję na Allegro ponieważ wypłaty są aktywne.  PayU po 2-ch tygodniach napisało lista: weryfikacja firmy zakończyła się wynikiem negatywnym - nasz Dział Ryzyka nie wyraża zgody na podjęcie współpracy. Żadnych dokumentów lub informacje PayU nie prosiło. Na koncie Allegro znajdują się pieniędzy. 

Fjord_Solutions_0-1632409021745.pngFjord_Solutions_1-1632409061601.png

 

Pytanie:

1.  Jak skontaktować się z osobą odpowiedzialną w PayU (zgłoszenia perz formularz i telefony na linie nie pomagają) żeby nadać im dokumenty i informację że nie jestem terrorystę, nie finansuję terroryzmu, nie mam brudnych pieniędzy i prowadzę legalny biznes.

2. Czy zrealizuje PayU wypłatę na konto i czy jest sens dalej sprzedawać?

3. Czy mogę w ogóle sprzedawać na Allegro jeżeli PayU nie aktywuje wypłaty.

 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
xyz96
#21 Demiurg#

@Fjord_Solutions Do umożliwienia Ci działalności, sprzedaży, odblokowania konta Allegro nie zmusisz.

Zablokowaną kwotę jednak wypłacić Ci muszą, to są Twoje pieniądze. Mogą jedynie wymagać wcześniej wysyłek towaru do osób, które opłaciły zamówienia.

W sprawie wypłaty środków pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf&subjectId=86e88a9d-e...

oznacz moderatorów
RED
#17 Koryfeusz#

złóż oficjalną reklamację

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Fjord_Solutions Wyjaśniamy Twoją sprawę bezpośrednio z PayU, dlatego na razie poproszę Cię o ciepliwość. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą, gdy tylko otrzymamy potwierdzone informacje. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

PAYU kilka razy już potwierdził że oni czekają na zwrotną informację od Allegro i nawet powiedzieli że spróbują skontaktować się z Allegro żeby przyspieszyć odpowiedź Allegro.

Bardzo proszę Allegro przyspieszyć odpowiedź dla PayU. Rozumiem że wszystko na stronie PayU ale myślę że od Allegro tutaj więcej zależy.

Bardzo dziękuję za pomoc i za to że nie poruczacie swoich klientów z ich problemami : )

oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Witam! 

Mam do Pani takie pytanie - jak można dostać opiekuna na Allegro, ponieważ rozumiem że jakaś głupotka może uderzyć po moim biznesie i było by dobrze żeby można było wszystkie pytania rozwiązać od ręki z żywym człowiekiem. Bardzo Pani proszę mnie w tym pomóc. Bo mamy pomysły na zwiększenie sprzedaży na Allegro, a ta sytuacja nie zachęca do działania po realizacji takich pomysłów.

Dziękuję!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Fjord_Solutions Bardzo mi przykro, ale współpracę z opiekunem z naszej strony oferujemy wyłącznie uczestnikom programu partnerskiego VIP, czyli firmom, które osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe na naszej platformie. 

Jeśli chodzi natomiast o weryfikację to rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale niestety nie mam nowych informacji dla Ciebie. Sprawa wciąż jest konsultowana. Poprosiłam naszych pracowników, aby skontaktowali się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko uda się ją wyjaśnić. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, Pani Ola!

Od 12 września moje konto do wypłat na Allegro jest zablokowane przez PayU. Jestem w kontakcie z PayU i z kolei odpowiedź od PayU, że czekają na informacje ze strony Allegro. Poradziła Pani, aby uzbroić się w cierpliwość i poczekać na ostateczną decyzję, co też uczyniłem. Jednak dziś jest 6 października. Od przyszłego poniedziałku minie miesiąc, odkąd nie mogę wypłacić za sprzedane i wysłane do klientów zamówienia. Od poniedziałku 11/10 muszę też wypłacać pensje moim pracownikom. Do 14-go muszę zapłacić prowizję Allegro, aby móc sprzedać. Z tego powodu BARDZO potrzebuję Pani pomocy - proszę o kontakt z odpowiedzialnym działem lub osobą, która przeprowadza sprawdzenie mojej firmy po stronie Allegro, abym mógł na żywo odpowiedzieć na wszystkie pytania i wysłać wszystkie potwierdzające dokumenty bo już bardzo zależy mnie na czasie skończenia tego sprawdzenia.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Fjord_Solutions Na początek chciałabym Cię bardzo przeprosić, że trwało to tak długo, ale udało mi się zadziałać w Twojej sprawie i mam dobre wieści. PayU odblokowało już możliwość wypłaty środków na Twoim koncie, więc bez przeszkód możesz zlecić wypłatę pieniędzy na swój rachunek. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_Likos_
#16 Inspirator#

@_HolaOla_  ja może odrobinke z innej beczki ale nie chce zakladac kolejnego wątku o PAYu. Pod koniec roku konczy mi sie waznośc dowodu osobistego. Czy ja to musze zgłaszać operatorom płatności  allegro? (PAY-U I PRZELEWY24).

Czy tez nie musze niczego zgłaszac a nowy dokumenrt zostanie zauktualizowany podczas okresowej weryfikacji ???

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@_Likos_ PayU i Przelewy24 regularnie przeprowadzają ponowne weryfikacje, dlatego w takiej sytuacji nie musisz nic robić. Obaj operatorzy skontaktują się z Tobą, gdy będą potrzebowali od Ciebie aktualizacji danych. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_Likos_
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ Dziekuje 🙂

oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Dziękuję!

Działamy!

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Fjord_Solutions Z wypłatą, którą zleciłeś przed ściągnięciem blokady są małe problemy techcznie, ale już działamy w tej sprawie. Koniecznie sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, tam nasz pracownik napisał do Ciebie już w tej kwestii. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

PayU nie wypłaca pieniędzy na konto 

9/10/21 zleciłem przez Allegro wypłatę środków. 

 

12/010/21 PayU zwróciło pieniędzy na moje konto na Allegro.

Wszystkie weryfikacji ze strony PayU skończyły się jeszcze tydzień temu podczas których też było 2 zwroty.

Po zakończeniu weryfikacji PayU zrealizowało też 2 zwroty.

Zleciłem dziś 12/10/21 5-ty raz wypłatę pieniędzy z konta PayU na Allegro. 

Nie będę Państwu zawracać głowy swoimi kłopotami związanymi z opłatami pensję pracownikom, ZUS, PIT (do 10-tego), zapłatą prowizji Allegro (do 14-go) i opłatą VAT (do 20-go), ale bardzo chcę żeby Państwo wiedzieli o tym że już mam s tym potężny kłopot. 

Bardzo proszę wyjaśnić:

  1. Z jakiego PayU nie wypłaca pieniędzy na moje konto bankowe? 
  2. Co muszę zrobić żeby PayU zrealizowało już 5 próbę wypłaty pieniędzy na konto firmowe? 
  3. Co muszę zrobić żeby nie dopuścić na przyszłość kolejną blokadę wypłat ze strony PayU?

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Fjord_Solutions Za co Ty tak dziękujesz? Zapytaj Allegro, czy wypłacą Ci bez sądu odsetki za przetrzymywanie Twoich pieniędzy przez miesiąc 🙂

oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Od 12 września do 8 października PayU i Allegro prowadziło sprawdzenia naszej spółki dla tego konto dla wypłat było zablokowane.

W tym temacie kontaktowałem z Allegro i PayU i działem weryfikacji PayU od którego 8 paź o 10:30 dostałem taką wiadomość:

udało nam się przed chwilą zakończyć już wszystkie czynności. Zlecimy odblokowanie salda

O 10:41 saldo na koncie Allegro zostało odblokowane i zleciłem wypłatę na swoje konto bankowe (ono nie było zmienione w czasie blokady) 28233,71 zł. Allegro zrealizowało taką wypłatę.

 

O 16:02 zauważyłem że PayU zwróciło pieniędzy na Allegro jeszcze o godzinie 13:12.

 

Odrazy zleciłem przelew powtórny który został zrealizowany.

 

Odrazy po takim przelewie na Allegro wyświetla że Wypłaty nie jest aktywne. Do tego czasu wypłaty nie jest aktywne.

Fjord_Solutions_7-1633945327748.png

 

Z tego powodu rozumiem że konto po raz drugi zostało zablokowane przez Allegro lub PayU.

Sprawdziłem dane konta na Allegro i dane konta spółki w banku (one nie zostało zmienione w czasie blokady) - one są jednakowe.

11/10/21 Przelewy24 zrealizowały wypłatę z Allegro. Z tego powodu rozumiem że po stronie Przelewy24 problemu niema.

Rekomendacja od Pani kolegi który napisał maila polegała na tym żeby zlecić wypłatę ponownie. To już zostało zrobione ale zablokowane do tej pory możliwości wypłaty z Allegro.

Bardzo proszę wyjaśnić:

  1. Z jakiego powodu moje konto zostało zablokowane i wypłaty nieaktywne?
  2. Co muszę zrobić żeby wypłaty zostały aktywne.
  3. Co muszę zrobić żeby nie dopuścić na przyszłość kolejną blokadę wypłat ze strony PayU i Allegro?
oznacz moderatorów
ko_alka
Moderator
Moderator

@Fjord_Solutions Cześć! Przepraszam Cię za wydłużony czas odpowiedzi. Wypłaty na Twoim koncie są już aktywne. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów
Fjord_Solutions
#7 Wielbiciel#

Witam!  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Konto odnowa jest zablokowane 

WSZYSTKIE DOSTĘPNE ŚRODKI

33 765,29 zł
Wypłaty nieaktywne
 
PayU kolejny raz zwróciło pieniedzy.
 
Allegro na zgłoszenia nie odpowiada.
PayU na zgłoszenia nie odpowiada.
 
Co muszę dalej robić?
oznacz moderatorów
Agent051
#13 Ambasador#

@Fjord_Solutions Poszukaj dobrego prawnika.

oznacz moderatorów