anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzany klient Dawid Lill

MAMY ROZWIĄZANIE!
slani34
#7 Wielbiciel#

Mam problem,

Dziś nad ranem o 5:40 został zakupiony mój produkt z odbiorem osobistym, niestety klient nie odpowiada. Została mi naliczona prowizja za sprzedanie przedmiotu a nie mam kontaktu z kupującym. Z tego co przeglądałem posty to wydaje się że to jakiś "lewus" bo:

Dawid Lill

tel: 666 666 765

e-mail: orobybarnes@gmail.com

Client:115643477

Co mam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35
br.
#21 Demiurg#

Może pozwól mu się wyspać. Albo poczekaj jak wróci z pracy, bo o 5-tej rano pewnie do pracy się spieszył.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ten adres się już pojawiał, i o ile się nie mylę to było oszustwo i konto było blokowane: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
slani34
#7 Wielbiciel#

No wydaje mi się że tak, tylko co ja mam teraz zrobić?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Nic nie robisz,  czekasz 5 dni aż się oferta wznowi, albo szukasz innej metody sprzedazy.

Klienta moderatorki sprawdzą i albo zablokują albo nic nie zrobią. 

oznacz moderatorów
slani34
#7 Wielbiciel#

Dzięki za info.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slani34 to konto jest już u nas zablokowane, a oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
slani34
#7 Wielbiciel#

Prosiłbym o niewznawianie tej oferty, wystawiłem przedmiot ponownie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slani34 to oferta na Allegro czy Allegro Lokalnie? Podaj nam proszę jej numer. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
slani34
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@slani34 dziękuję, ta oferta jest aktywna, a w tej która jest zakończona, sam możesz zaznaczyć, że ma się nie wznawiać. Wystarczy, że klikniesz to w tej zakładce przy właściwej ofercie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
gardzek
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Mam problem z tym samym klientem. Pisał do mnie maila łamanym angielskim żeby podać mu numer konta i wysłać konsolę do Włoch.

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@gardzek Podaj proszę login konta, z którego do Ciebie pisano 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
gardzek
#7 Wielbiciel#

IMG_0222.jpeg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gardzek Zablokowaliśmy już to konto. Dziękuję za zgłoszenie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
gardzek
#7 Wielbiciel#

Mogłabym jeszcze prosić o anulowanie zakupu z tego konta? Naliczona została mi opłata, a do transakcji nigdy nie doszło z oczywistych względów.

@nat_not 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@gardzek Oczywiście, gotowe. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Buziak_i_Nosek
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam analogiczną sytuację. 

IMG_0445.jpg

Prosiłbym o blokadę użytkownika oraz anulowanie prowizji i wznowienie oferty.

Pozdrawiam

Michał

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Buziak_i_Nosek to konto jest już u nas zablokowane, więc Twoja oferta wznowi się sama, automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Olusus
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ , również chciałabym zgłosić to konto, gdyż dziś po północy dokonał zakupu mojej aukcji : https://allegrolokalnie.pl/oferta/samsung-galaxy-s22-128gb8gb-czarny

Opłata za sprzedaż już została naliczona na moim koncie, natomiast z postów powyżej wynika, że dotyczy to oszustwa użytkownika Client:117468086, Dawid Lill i ten sam nr tel i e-mail jak wyżej w postach. 
Czy oplata naliczona za sprzedaż zostanie anulowana? 
Pozdrawiam

Małgorzata M.

oznacz moderatorów