anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Próba wyłudzenia pieniędzy od kupującego za naprawę młynka w ekspresie

MAMY ROZWIĄZANIE!
derbacoffee
#8 Zapaleniec#

Witam i pozdrawiam Wszystkich,

piszę z prośbą o pomoc, może Ktoś miał podobną sytuację. Sprzedaję kawę świeżo palona i jeden z klientów napisał że prosi o rekompensatę zapłaty za naprawę młynka w ekspresie, którą wykonał w serwisie w kwocie 350 zł, bo podobno w mojej kawie znajdował się kamyk, który młynek uszkodził

Odpisałem klientowi, że jak najbardziej oddam mu kwotę za naprawę, lecz proszę o przesłanie paragonu, lub faktury potwierdzającą tą naprawę w serwisie w tej kwocie. 

Klient odpisuje że paragon zgubił i przesyła mi tylko zdjęcie owego kamyka i to ma mi wystarczyć?

Proszę jak mogę zakończyć tą sprawę, czy allegro może jakoś mi pomóc, czy tylko po stronie kupujących stoi.

Będę wdzięczny za podpowiedz:)

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38
komis-bell
#21 Demiurg#

@derbacoffee Allegro Ci nie pomoże.
Musisz sam podjąć decyzję czy dać wiarę klientowi czy też nie.

Za wiele tu poradzić się nie da.

Przy okazji zapytam - często zdarza się, że w kawie można znaleźć jakiś kamyk?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell weno .. i Ty , na jakiej podstawie ma reklamację uznać ? 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@mdrogeria na podstawie zdjęcia 🙄

Nie no ja wiem, że uznanie takiej reklamacji byłoby absurdem - napisałem tylko że w sumie to są dwie możliwości i @derbacoffee musi sam zdecydować.

Może ja jestem jakiś inny ale gdybym to ja kupił kawę i kamyk uszkodziłby młynek to pierwsze co bym zrobił to skontaktował się ze sprzedającym i go o tym poinformował a nie stawiał przed "faktem" dokonanym bez żadnych dowodów i żądaniem zwrotu kosztów naprawy.


oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell zdjęcie czego ? .... kamienia ? ...  bądź poważny , zapraszam na moje rancho , za stodołą do wyboru do koloru .

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@mdrogeria @No przecież sobie śmieszkuję 😁

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell no dobra , ale nie tak bo @derbacoffee jeszcze nam zejdzie na zawał ,przy takich dowodach to nawet protect się wypnie .

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@mdrogeria @Więcej już tak nie będę 😅

oznacz moderatorów
derbacoffee
#8 Zapaleniec#

Bardzo rzadko, ale jest to możliwe. Mamy urządzenia które wychwytują kamyki, ale nigdy nie będzie to w 100%

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@derbacoffee weno.... właśnie piłem kawę , stara mnie znowu zrąbie bo ulałem koszulę .

a tak na prawdę to masz dyskusję czy na razie grzecznie ? 

Domagaj się bezwzględnie dowodu zapłaty wraz z opinią serwisu  ,a jak nie ma to na Giewont , tam takich kamyków mrowie .

oznacz moderatorów
derbacoffee
#8 Zapaleniec#

Wszystko jest na razie grzecznie, ale klient nie posiada żadnych dokumentów, paragonów, dokumentu przyjęcia ekspresu do serwisu.

Klient sobie znalazł taki idealny pomysł na dorabianie.

 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Cóż pewnie młynek miał już spory przemiał za sobą i był z nim problem (tak sobie tylko kojarzę bo tydzień temu moja pani też była z naszym w serwisie i 350 zł wycenili) . To może być próba przerzucenia kosztów za naprawę na sprzedawcę kawy ,no ale jak wiadomo allegro pozwala rozwijać fantazję klientom . Szkoda tylko że wszyscy tacy co próbują coś zyskać naciągając reguły portalu nie idą do OSA .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@derbacoffee po pierwsze jak była taka sytuacja powinien Cię powiadomić przed naprawą, teraz odrzuć reklamację z powodu braku dowodów i naprawy samemu bez poinformowania sprzedawcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
derbacoffee
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak, a zostałem poinformowany po fakcie, bez dokumentacji o przeprowadzonej naprawie i potwierdzeniu zapłaty.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@derbacoffee Napisz grzecznie że nie zostało zgłoszone przed naprawą, że nie ma dowodu na naprawę i nie ma dowodu że to twoja kawa.

oznacz moderatorów
MareKznw
#7 Wielbiciel#

Absolutnie, żadnych zwrotów. Przecież sytuacja, którą opisujesz jest zwykłą próbą wyłudzenia pieniędzy.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@derbacoffee wyślij mu zdjęcie otwartej tej kawy co znalazł w niej kamyk z opisem tu jest kamyk. Jak powie że nie widzi to napisz że ty też nie widzisz ani kamyka ani dowodu wykonania usługi naprawy. Jak mu serwis naprawiał to mu wystawi potwierdzenie co i kiedy było naprawione oraz da kopię dokumentu zapłaty.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@derbacoffee Jak pisze a nie składa reklamacji, nie zakłada dyskusji to spokojnie odpisz że takie rzeczy zglasza się przed naprawa, po drugie musi mieć potwierdzenie naprawy (FV, paragon itd) a po trzecie skąd wiedza że to była twoja kawa? grzecznie odpisz że nie uznajesz takiej reklamacji.

oznacz moderatorów
derbacoffee
#8 Zapaleniec#

29 lutego ma włączyć się allegro do naszej dyskusji i pomóc klientowi? Czego się mam spodziewać?

oznacz moderatorów
MareKznw
#7 Wielbiciel#

Niczego. Wygrana jest po twojej stronie, wróć do porządku dziennego i sprawą się nie przejmuj.

oznacz moderatorów