anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem - klient nie może dokonać zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kattegato
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.
Przed chwilą klient zgłosił mi, że nie może dokonać zakupu z wyborem płatności za pobraniem.
Czy też macie taki problem?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg#

@Kattegato Może chce kupić w ofercie, w której pobranie nie zostało udostępnione?

oznacz moderatorów
Kattegato
#9 Pomysłodawca#

We wszystkich ofertach mam udostępniony zakup za pobraniem.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kattegato, czy podczas próby zakupu Kupującemu pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Na początek rekomenduję wyczyszczenie plików cookies, pamięci podręcznej oraz zmianę przeglądarki. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
piotrbagrowski2
#2 Obserwator#

ja też nie mogę kupić za pobraniem wczoraj było ok a dzisiaj nie idzie prubowałem na kilku sprzętach awarja jakaś czy coś?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@piotrbagrowski2, czy widzisz jakiś komunikat o błędzie? Wyczyściłeś pliki cookies, pamięć podręczną oraz próbowałeś dokonać zakupu na innej przeglądarce? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
piotrbagrowski2
#2 Obserwator#

tak próbowałem też przez telefon żadnego komunikatu o błędzie nie ma

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kattegato@piotrbagrowski2 - mam potwierdzenie, że to kwestia problemów technicznych po naszej stronie. Pracujemy, aby jak najszybciej je wyeliminować. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów