Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Przed chwilą klient zgłosił mi, że nie może dokonać zakupu z wyborem płatności za pobraniem.
Czy też macie taki problem?
@Kattegato Może chce kupić w ofercie, w której pobranie nie zostało udostępnione?
We wszystkich ofertach mam udostępniony zakup za pobraniem.
@Kattegato, czy podczas próby zakupu Kupującemu pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Na początek rekomenduję wyczyszczenie plików cookies, pamięci podręcznej oraz zmianę przeglądarki.
ja też nie mogę kupić za pobraniem wczoraj było ok a dzisiaj nie idzie prubowałem na kilku sprzętach awarja jakaś czy coś?
@piotrbagrowski2, czy widzisz jakiś komunikat o błędzie? Wyczyściłeś pliki cookies, pamięć podręczną oraz próbowałeś dokonać zakupu na innej przeglądarce?
tak próbowałem też przez telefon żadnego komunikatu o błędzie nie ma
@Kattegato, @piotrbagrowski2 - mam potwierdzenie, że to kwestia problemów technicznych po naszej stronie. Pracujemy, aby jak najszybciej je wyeliminować. 🙂