anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z in - post reklamacja

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Wiem że jest tutaj ktoś odpowiedzialny za kontakt od strony In-Post , proszę mi powiedzieć co w sytuacji  gdzie kurier nie podjechał mi po paczki, zlecenie odbioru zrobione o 8 rano, po kontakcie telefonicznym uzyskałem informacje że dziś już nie podjedzie , zostaje z 100 paczek z weekandu nie wysłanych , zaraz zawiozę je na sortownie osobiście kolejny już raz w okresie ostatnich 3 tygodni kto zwróci mi za paliwo ? Co mi da reklamacja to że kurier podjedzie jutro i kto będzie się tłumaczył z niewysłanych zamówień? Proszę też o wypowiedź pracownika allegro w końcu przesyłki smart to wasza usługa więc za nią też wy odpowiadacie...  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@zuzabizzu temat poruszany tu wielokrotnie , Inpost ma to TAM / na reklamację otrzymasz przeprosiny i obietnicę poprawy / , a allegro też ma to TAM tylko głębiej i spycha na Inpost .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@zuzabizzu wkleję co zawsze wkleja @InPost 😄

na wstępie przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Mają prawo Państwo złożyć reklamację.

W tym celu proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Ja to wszystko wiem najlepsze były dwie dziewczyny na infolinii po 10 minutach usłyszałem przepraszam mamy problemy techniczne czy mógłby Pan zadzwonić jeszcze raz 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @zuzabizzu, w celu dalszej weryfikacji sytuacji proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl. W treści wiadomości proszę podać numer zlecenia oraz pełny adres jego realizacji (ulica, numer domu oraz mieszkania, kod pocztowy i nazwę miejscowości). W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Śmiech na sali , w momencie kiedy osobiście zawiozłem paczki na sortownie , status zlecania podjazdu uległ zmianie na "Zlecenie zrealizowane" czyli co mogę liczyć że kurier odpali mi jakąś dolę ze swojej dniówki ? Maila oczywiście napisałem chociaż wiem że on nic nie da.

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

Napisałem na wskazany adres mailowy wiadomość tylko po to żeby zostać poproszonym o podanie 53 nr przesyłkę których kurier nie odebrał , a to nie po to jest nr zlecenia ? Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż klepanie cyferek żeby na koniec usłyszeć przepraszamy za niedogodności , InPost pikuje w dół i robi się gorszy niż Poczta Polska (a o to trzeba się naprawdę postarać )

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

@InPost  Wczoraj kolejny niezrealizowany podjazd kuriera kolejna wycieczka na sortownie do tego zginęły dwa zwroty od klientów które kolejno od tygodnia i od dwóch tygodni są „w drodze” to co się u was teraz dzieje to jest śmiech na sali. Kurier nawet nie raczy odebrać telefonu a co dopiero paczki. Nie wiem mam wam zacząć faktury za paliwo wystawiać czy co?

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

@InPost , dwa dni podrząd znów nieodebrane paczki przez kuriera , dziś zapowiada się że będzie powtórka z rozrywki(numer do kuriera uzyskany na infolinii nie odpowiada) , gdzie mogę złożyć jakąś oficjalną skargę na wasze śmieszne usługi ?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@zuzabizzu  

Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl z dokładnym opisem sprawy, podaniem numerów zleceń i przykładowych numerów paczek, byśmy mogli zweryfikować sytuację. 

oznacz moderatorów

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

@InPost  tak jak mi poleciłeś zgłosiłem sprawę na podobany adres mailowy i dostałem odpowiedź ze że oba zlecenia maja status zrealizowany , kpicie sobie ze mnie czy co ? Student po drugiej stronie monitora nie umie czytać najwyraźniej gdyż opisując sytuacje napisałem że jest status zrealizowany bo sam zawiązałem przesyłki na sortownie , nie dostrzega w trackingu braku pozycji „odebrane od klienta” , czy jest możliwość dostać kontakt do kogoś kompetentnego ?

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@zuzabizzu 

Skierowaliśmy skargę do oddziału z prośbą o dopilnowanie prawidłowej realizacji zleceń w przyszłości. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

oznacz moderatorów