anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem i komunikacją w InPost

interol_pl
#8 Zapaleniec#

Witam,

mieliście kiedyś problem z tym, że Inpost nie odebrał przesyłek mimo zamówienia podjazdu, a następnie poinformował pracownika Allegro w następujący sposób:

"Otrzymałam informacje od przewoźnika, że paczki nie zostały odebrane, ponieważ nie były odpowiednio zapakowane. W takiej sytuacji niestety nie możemy wykluczyć zamówień z jakości sprzedaży. Zlecenie zostanie zrealizowane dnia 09.01.2024"

Podjazd był zamówiony w godzinach 14-16, kurier się nie pojawił, więc dwukrotnie skontaktowałem się z infolinią (16:56 i 18:26) . Za pierwszym razem uzyskałem numer telefonu do kuriera, dzwoniłem kilkukrotnie za każdym razem włączała się poczta głosowa, więc zadzwoniłem drugi raz na infolinię i poinformowałem, że nie mogę skontaktować się z kurierem, osoba przyjmująca zgłoszenie poinformowała o tym oddział, który miał się ze mną bezpośrednio skontaktować, niestety nie odezwali się.  Zgłosiłem tego samego dnia sprawę do Allegro, żeby paczki nieodebrane nie były brane pod uwagę w ocenie jakości sprzedaży. To Inpost wysłał im odpowiedź jak powyżej. Następnego dnia rano zadzwonił do mnie kurier, który odbiera zawsze od nas paczki i  przepraszał, że wczoraj nie zostały odebrane ale był na urlopie i jeździł za niego inny pracownik, który po prostu nie przyjechał, bo się nie wyrobił.  Allegro ma to w ...., bo Inpost poinformował ich że to nie z ich winy, macie pomysł na takie zagrywki inpostu? To były paczki z całego weekendu, więc jakość sporo poleciała w dół, cąłkowicie nie z naszej winy.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @interol_pl,

zapraszamy Cię do kontaktu bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość mailową na pomoc@inpost.pl, abyśmy mogli szczegółowo zweryfikować opisaną sytuację.

W wiadomości mailowej prosimy o wskazanie numeru zlecenia odbioru oraz przykładowych numerów przesyłek, które nie zostały odebrane w deklarowanym dniu.

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

oznacz moderatorów

interol_pl
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

od razu po tym jak poinformowaliście Allegro, że "paczki są źle spakowane, dlatego nie zostały odebrane" kontaktowałem się  z Państwem, telefonicznie, mailowo o to treść wiadomości którą dostałem po dwóch dniach:

"

Dzień dobry,

dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Uprzejmie informuję, że w systemie posiadamy informację, że zlecenie odbioru zostało zrealizowane 09.01.2024.

W zaistniałej sytuacji sugeruję złożenie oficjalnej reklamacji. "


Dziwne jakby zlecenie odbioru z 08.01.2024 nie zostało zrealizowane nawet następnego dnia. Niestety nie oznaczają Państwo sprawy konkretnym numerem, więc nie jestem w stanie jego podać. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

kurier jak nie odbierze przesyłek obrywa finansowo

składasz reklamację pisemnie

możesz do nich zadzwonić

oznacz moderatorów

interol_pl
#8 Zapaleniec#

Nie mam do nich pretensji, że tych 29 paczek nie odebrali w terminie, poinformowałem Klientów , to nie jest towar pierwszej potrzeby, tylko o fakt, że wprowadzili Allegro w błąd i teraz ja mam od poniedziałku obniżoną ocenę jakości tylko i wyłącznie przez podejście Inpostu do sprawy. A wystarczyło, żeby poczuli się do winy i potwierdzili, że podjazd został niezrealizowany, bo kurier się nie wyrobił i tyle, każdy byłby zadowolony, a takie przypadki losowe mogą się zdarzyć, nowy człowiek, nie jego teren nie wyrobił się i już.

oznacz moderatorów

interol_pl
#8 Zapaleniec#

@InPost proszę o to co odpisaliście Allegro, tym razem:

"Z przykrością informuję, iż przewoźnik nie udziela nam szczegółowych informacji odnośnie powodu braku odbioru paczek w terminie. W tym przypadku sugeruje bezpośredni kontakt z przewoźnikiem. W przypadku, gdy przewoźnik potwierdzi Państwu winę po swojej stronie zachęcam Państwa do powrotu mailowego w tym zgłoszeniu i przeslanie nam potwierdzenia takiej winy. "

Dotyczy to zlecenia odbioru: 1011720705 zamówionego na 08.01.2024 odebranego 09.01.2024, jeżeli możesz proszę zapoznaj się ze sprawą. Z Waszą pomocą poprzez
 mail to nie ma szans tego wyjaśnić, dlaczego tak raptownie zmieniacie zdanie, że raz udzieliliście odpowiedź, że źle spakowane a teraz już nie udzielacie szczegółowych informacji. 

oznacz moderatorów

interol_pl
#8 Zapaleniec#

@InPost nie wiem czy to Twoja zasługa, ale w końcu się udało:

"Ponowiłam kontakt z przewoźnikiem. Udało mi się otrzymać potwierdzenie opóźnienia z winy kuriera. "

 

Proponuję Allegro wprowadzić przy okazji nowe procedury do takich przypadków, np. nie anulowanie, a wstrzymanie zamówień w jakości sprzedaży na czas wyjaśniania takich spraw, bo ja przez 5 dni miałem obniżona jakość, jak widać nie z mojej winy. 

oznacz moderatorów