anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zamówieniem.

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

Klient kupił u mnie 2 razy towar w ciągu jednego dnia, rano i wieczorem, przesyłka smartem. Towar poszedł do klienta w jednym opakowaniu, z 1 listem przewozowym. Teraz nie wiem co zrobić z drugim zamówieniem, wisi jako niewysłane.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@pepe-lopez Nauczka na przyszłość - dwa zamówienia - dwie przesyłki.
A nie możesz po prostu dodać listu przewozowego do tego 'niewysłanego' zamówienia?

oznacz moderatorów

pepe-lopez
#8 Zapaleniec#

poszedł, wyslę cos w gratisie

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#13 Ambasador#

Jak sie okaże że klient z tych "cwańszych" to jeszcze będzie dyskusja o niedoręczenie, POK itp .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oj nie rób tak, kupujący może zarzucić Ci że nie otrzymał towaru, masz chociaż zdjęcia?

oznacz moderatorów