anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z realizacją płatności PAYU - płatność rozpoczęta

derbacoffee
#8 Zapaleniec#

Cześć Wszystkim,

od kilku dni wpadają mi zamówienia z płatnościami PAYU i widnieją cały czas w statusie płatność rozpoczęta.

Klient twierdzi, że płatność przebiegła poprawnie, a ja tego nie widzę i nie mogę wygenerować listu przewozowego.

dotyczy zamówień

1. 2662b040-02b6-11ef-8293-fb5c70ede8f2

2. 21d72a20-02b5-11ef-b244-8fcab1eca631

 

Czy tęż borykacie się z tym problemem, czy on tylko występuje u mnie.

Pozdrawiam:)

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący ma że płatność udana zakończona, a Ty nie masz kasy na koncie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@derbacoffee Te zamówienia nie są jeszcze opłacone. Jeśli klient twierdzi, że jest inaczej, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio. Najlepiej jeżeli do zgłoszenia załączy potwierdzenia wpłat.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów