Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czyli położyliście wszystkich co wysyłają pocztą polską i dpd. Wysyłam rzeczywiście w 24 godziny i odbiór w punkcie pp za 15 dni a kurier dpd za 9. Wytłumaczcie ten przypał bo pacjent z waszej infolinii tłumaczył, że to wynika z raportów, któe otrzymujecie od przewoźników. Tłumaczenie dość mętne.
Nie wolno Wam kłamać, a to z terminami 8 dni to jest kłamstwo na ogromną skalę. Handluję od 22 lat i NIGDY nie było sytuacji żeby 3 dni wcześniej wyłączać sprzedaż. Wszystkie paczki dojdą. Będziecie mieli masę pozwów, bo zniszczyliście ludziom sprzedaż w najważniejszym dniu i to bez uzasadnienia. W dodatku nieuczciwie promujecie Allegro One, które jest zwykle wolniejsze niż Inpost, a Wy na stronach wypisujecie bzdury że Inpost nie zdąży. Jest dokładnie odwrotnie.
alegro one zawsze było wolniejsze niż inpost i w uczciwy sposób nie potrafiło konkurować. Nawet okresem świątecznym nie da się opóźnień wytłumaczyć, bo w środku lata także miałem zwroty nieterminowych paczek - klienci zamawiali one sugerując się tym, co pisze na allegro. A potem mi nieodebrane paczki wracały, bo nikt normalny nie zrezygnuje z wyjazdu przez spóźnioną dostawę... Tylko na fejsbuku potraficie przepraszać i bić się w piersi...tyle, że nic z tego nie wynika. Skończy się skargami do uokik i tyle.
Dodatkowo usiłujecie podkopać fachowego kuriera jakim jest inpost...
Dokładnie....wymyślili sobie algorytm który mija się z prawdą.
Setki sprzedających straciło mnóstwo przychodu.
Moje przesyłki od wczoraj dostarczane są do klientów w 8 dni wg informacji która widnieje. 3 przesyłki wysłane wczoraj, dzisiaj wszystkie doręczone czyli pomyliliście się o 7 dni raptem i zabiliście najlepsze dni sprzedażowe nie tylko mi ale wielu sprzedawcom.
Dlaczego usunęliście mój screen z aplikacji inpost, który obrazował wydanie dziś do doręczenia przesyłki, którą zamówiłam wczoraj u sprzedawcy z czasem wyświetlania 8 dni?
Ja wczoraj wysłałem 1 przesyłkę i co? 8 dni? Nieeee. Dzisiaj wydana do doręczenia.
Super ten algorytm drodzy admini. Taki bardzo rzetelny, sprawiedliwy....
sek tym ze mialem ustawiona godzine tego samego dnia i i tak od 00:00 do 8:00 rano pokazywalo 28 grudnia
a od 8 nagle pokazuje w sobote, o co w tym chodzi 😮
Wczoraj kupione u sprzedawcy, u którego wyświetlili przewidywany czas na 8 dni. Bardzo nieładnie się zachowaliście ubijajac innym sprzedaż...
U mnie wczoraj trafił się łaskawy klient. Nie mam godzin, nie mam nic, cały czas od poniedziałku dostawa 28 grudnia. Tymczasem wczoraj kupił, nadane o 15:07 czyli stosunkowo późno na wiosce. A dziś rano już w doręczeniu.
Co najlepsze. Dziś rano następny łaskawca ma nadaną paczkę, która dotrze zapewne jutro. Prześlę jutro screena na dowód. Także ten.
Gdyby był przycisk "sprzedawco wyłącz dowalony sztucznie i nieprawdziwy czas dostawy" dla chętnych to by było zrozumiałe.
Allegro informuje, że wysyłało informacje i jest to zrozumiałe co trzeba było zrobić aby mieć oznaczenie dostawa przed świętami. Kto to zrobił ma oznaczenie z ikoną czerwonego prezentu dostawa przed świętami. Nic nam do tego.
MY NIE O TYM A ONI W ZAPARTE KOPIUJ WKLEJ Z TĄ FORMUŁKĄ O TYM ZE INFORMOWALI I O SŁYNNYM ALGORYTMIE.
Ja i cała rzesza sprzedawców nie chciała, nie mogła, nie wiedziała i co tam sobie wymyślcie tego oznaczenia i dalej nie chcemy tego oznaczenia. Chcemy normalne oznaczenia jakie funkcjonowały przed 19tym grudnia i zostały zabrane.
Czyli nie przystąpiliśmy do programu tych oznaczeń z różnych względów jw.
I teraz sedno:
1.Nikt nie informował, że przystąpienie do tego programu jest obowiązkowe.
2. Nikt nie informował, że nie przystąpienie do tego programu będzie skutkowało karą w postaci bana na sprzedaż poprzez dowalenie od 8 do nastu dni na dostawę.
3. Nikt nie informował, że kurierzy i przewoźnicy będą "wybiórczo" mieli opóźnienia "tylko dla takich sprzedawców" którzy nie spełnili tych warunków. Co oczywiście jest nie prawdą gdyż przewoźnicy wszystkich jednakowo obsługują.
4.Nikt nie informował, że w wyniku nie przystąpienia tego programu klienci tych sprzedawców którzy w nim nie są będą oszukiwani i wprowadzani w błąd.
5.Nikt nie informował, że nie będzie można wyłączyć tych nieprawdziwych informacji lub zgłosić do wyłączenia.
6.Nikt nie informował, że słynny algorytm tylko ukarze tych sprzedawców co nie są w tym programie i nie spełnili warunków.
7. Każdy sądził, że trudno jeśli się nie uda załapać się na program dostawa przed świętami będzie sprzedawał w normalnej formie bez żadnych utrudnień ze strony allegro. Czyli będzie miał normalne zielone oznaczenia: kup do .. dostawa, dostawa jutro, pojutrze etc. Zostały one zabrane bez żadnych informacji i uprzedzenia (tak jak miał do 19tego grudnia).
Gdyby te wszystkie punkty zostały jasno zakomunikowane i sprzedawcy dostali by taką informację to by było to zrozumiałe. A tak to był to kolejny program jakich mnóstwo wymyśla allegro i nie wynikało z niego to wszystko.
W wyniku tych działań jeden sprzedawca ma dziś wysyłka jutro dostawa z logo prezentu a drugi poszkodowany sprzedawca zamiast mieć dostawa jutro/ pojutrze, lub kup do dostawa jutro jak miał do tej pory ma to zabrane i ma dowalone od 8 dni dodatkowo do nieskończoności.
Takie to właśnie 8 dni. Niecała doba od momentu przygotowania przez sprzedawcę, już mam do odbioru. InPost jak zawsze wspaniały i niezawodny, a Wy pokazywaliście 8 dni...
U mnie też do klienta wysłane niecałe 24h z czwartku na piątek w szczycie szału.
Wbrew 10 dniom z poniedziałku dowalonych sprzedającym w karze za nic od allegro, dalej termin nie drgnął i jest po świętach. A wystarczyło przecież to wyłączyć na prośbę określonych sprzedających którzy nie chcą takiej "troski" o dostawy ich produktów, która nie dba o klientów i ich przesyłki. Skora można było włączyć to można było i wyłączyć.
@oliwka78 napisał(a):A wystarczyło przecież to wyłączyć na prośbę określonych sprzedających którzy nie chcą takiej "troski" o dostawy ich produktów, która nie dba o klientów i ich przesyłki. Skora można było włączyć to można było i wyłączyć.
Przecież alegro już w połowie listopada usiłowało wprowadzić to przeliczanie czasu wysyłki. Przychodziły maile z bredniami typu "dostosuj czas dostawy do twoich preferencji". Że niby wyliczenia będą bardziej prawdziwe. Oczywiście wszystko w trosce o sprzedających, którzy najpewniej nie zdążyli by spakować, wysłać, dostarczyć paczek w okresie świątecznym. Słabo to im wyszło, to na siłę dowalili czasem wysyłek z nieba wziętym.
Kolejny dowód wysyłka w piątek 22 grudnia o 12:30 a dostarczona w sobotę 23 grudnia na następny dzień o 9:18
Pozdrawiam tych których biznesy opierały się tylko na sprzedaży przez allegro i zostali zbanowani siedzą i płaczą z bezsilności.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Alegro - dlaczego nie macie odwagi odpowiedzieć na wprost zadane pytanie tylko KASUJECIE POSTY??
Ponownie pytam - jeszcze wczoraj wieczorem prognozowany czas dostaw dla alegro one miałem 9 dni. Dla pozostałych kurierów standardowo dostawa do 29 grudnia.
DLACZEGO ZNÓW MAJSTRUJECIE PRZY CZASIE DOSTAWY I ALEGRO ONE MA JUŻ ZMIENIONY CZAS DOSTAWY NA NIEPRAWDZIWY, CZYLI 29 GRUDNIA??
edit. możecie kasować posty ile chcecie. Zacznę wrzucać screeny tych postów... ;;) A jak mnie tu zablokujecie, to przeniosę się z pytaniami na ogólne portale...
Może po prostu odpowiecie o co chodzi???
@GreTrans przewidywany czas dostawy wynika m.in. z czasu przewozu, który możesz sprawdzić tutaj, dla Allegro One (jeśli chodzi o Boxy i Punkty) to obecnie 2 dni i dlatego taki czas wyświetla się w Twoich ofertach.
Bardzo proszę, abyś zapoznał się z naszym regulaminem i umieszczał posty zgodnie z nim, a nie będziemy ich usuwać.
Proszę się na mnie nie obrażać, ale Pani zwyczajne brednie opowiada. Tak jak nie miało pokrycia z rzeczywistością wydłużenie czasu dostawy przed świetami do 28 grudnia (tak, wiem, pisaliście o tym w mailach, szkoda tylko, że tą zmianą obwiniliście sprzedawców), tak ta nagła zmiana przy alegro one również jest wyssana z palca. W skasowanym poście zadałem proste pytanie - co takiego magicznego wydarzyło się od wczorajszego wieczora, że czas przewozu alegro one zmienił się z 9 dni na 2 dni? Wczoraj wieczorem i dziś rano dostawy nie jeżdżą, więc algorytm nie miał z czego przeliczyć zmian... Wniosek jest jeden - czas dostawy alegro one został w nocy sztucznie skrócony. Czyli innymi słowy - klient nadal jest oszukiwany.
A co do regulaminu - jeżeli prawda was obraża, to jest i śmieszno i straszno...
Co takiego się wydarzyło magicznego? Przecież to oczywiste - magia świąt zadziałała!
Nieee...chyba magii jednak nie ma. Szczególnie świątecznej, bo u mnie wszystko po staremu. Tym razem przesyłka a.one idąca w moją stronę. Ciekawe, czy w tym roku się doczekam. Ale przecież algorytm zmienił czas dostawy na dwa dni. Algorytm się nie myli. Algorytm zawsze ma rację przecież 🤣🤣🤣
Ta, algorytm. Namolne promowanie Allegro One i InPost kosztem innych przewoźników i sprzedawców niekorzystających z tychże. Ostatnio moja mama zamówiła sobie coś i wzięła InPostem, mimo, że punkt odbioru Orlen Paczki ma na osiedlu, a do InPostu musi jechać autem - jak ją zapytałem dlaczego to odpowiedziała, że jej się wyświetlało, że dostanie za tydzień, a InPostem pojutrze...
Kolejny dowód na wspaniałe działanie Waszego algorytmu:
No serio, to już by wypadało poprawić, to po prostu działa katastrofalnie źle. Ja mając doświadczenie wiem kiedy przesyłka dojdzie, ale inni ludzie wierzą w te Wasze przewidywania i podejmują nieoptymalne dla siebie decyzje w oparciu o nie.