anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przekierowanie paczki przez klienta DPD

Sklep-Boma
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dobry wieczór, proszę mi odpowiedzieć jak to jest możliwe, że klient kupuje zakup za 41,96 zł na smart kurier dpd ( pobierana jest ode mnie opłata 3,99 )  + prowizja od sprzedaży. wysyłam paczkę pod wskazany przez klienta adres w formularzu, następnie klient sam sobie przekierował paczkę ( bez mojej zgody ) dostałam opłatę dodatkową za to 12,99 a dziś dostaję kolejną opłatę dodatkową na rozliczeniu z Allegro 1,48 zł z tytułem „ błędne dane adresowe” ! I proszę mi nie zwalać na dpd bo oni twierdzą, że to państwa polityka. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

A3dam
#18 Luminarz#

@Sklep-Boma 
Reklamacje dotyczące usługi "Allegro Kurier DPD" (w tym reklamacje dotyczące naliczonych opłat) możesz składać bezpośrednio w Allegro, najlepiej jednak po uważnym zapoznaniu się z cennikiem: 

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/wysylam-z-allegro-cennik-uslug-podstawowych-i-dodatkowych-D5xnG...

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Sklep-Boma Prześlij proszę do nas reklamację w sprawie tej opłaty bezpośrednio przez ten formularz, ale koniecznie wskaż numer zamówienia, którego dotyczy ta przesyłka. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów