anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży "Warto pamiętać"

kostas11
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  poprawcie opis bo z niego wynika że jak odpowiesz na wiadomości i dyskusje to nie musisz tego robić w trakcie przerwy 😞

Przerwa w sprzedaży nie pogorszy Twojej oceny jakości, jeśli:

  • zrealizujesz wszystkie złożone już zamówienia
  • będziesz odpowiadał na wiadomości oraz otwarte dyskusje w trakcie przerwy w sprzedaży 

Zrzut ekranu 2024-01-26 200742.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mikeza
#20 Guru#

@kostas11 chciałem przypomnieć, że przed świętami dostałem na tym forum oficjalne potwierdzenie, że została już wprowadzona zmiana i opcja dopisania info dla klientów podczas tej nieszczęsnej przerwy. Nie wprowadzono jej w grudniu, bo było już późno. Mija styczeń i cisza w tym temacie. To jest masarka jednym słowem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 ok, dzięki, zgłoszę to do odpowiedniego zespołu. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@la_nika a co słychać w temacie dodania info na stronie dla klientów, żeby wiedzieli, że sprzedawca nie uciekł z allegro, tylko wziął sobie kilka dni wolnego. Pracujecie nad tym od roku, w grudniu miałem zapewnienie, że już jest to skończone, ale przed świętami nie było czasu, żeby wdrożyć. Temat żyje, czy zapomniany.

Taka informacja jest ważna nie tylko z punktu widzenia nas sprzedawców, ale powinno jej zależeć również allegro, bo to buduje zaufanie do portalu. Ktoś kupi produkt, potem widzi, że sprzedawca ma nieaktywne oferty i myśli, że to jakiś oszust co przestał sprzedawać, a wystarczyłoby zwykłe info edytowane przez sprzedawcę, mówiące o tym, ze firma ma wolne od tego do tego dnia i sprzedaż będzie wznowiona po tym okresie.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza poprosiłam o dopytanie, co się dzieje z tym wprowadzeniem.
Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza na razie cisza 😄 https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/przerwa-w-sprzeda%C5%BCy-dod...

kostas11_0-1706460578673.png

Ale swoją drogą nawet mi to zwisa, przynajmniej klienci dzwonią i kupują w sklepie bo jak znika ich firma to zaczynają szukać co się stało 😄  

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@kostas11 fajnie, że pracują nad tym od roku, ja przed świętami dostałem potwierdzenie, że zmiany zostały już wprowadzone, tylko było zbyt póxno, żeby je wdrożyć w starym roku, stąd moje pytanie ile teraz potrzeba czasu, żeby włączyć taką opcję, może równiez kolejny rok ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza nie trzeba czekać kolejnego roku, bo mam aktualizację sprzed chwili, że do przyszłego tygodnia taka opcja będzie już dostępna. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@_HolaOla_ trzymam za słowo 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów