anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika" przy nadawaniu Miniprzesyłka

mm-computers
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Podczas generowania przesyłki dla zamówienia pojawia się błąd "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika".

 

Po kontakcie z supportem okazuje się, że Kupujący wprowadził numer telefonu stacjonarnego.

Dlaczego w takim razie komunikat nie odnosi się do tego problemu i dlaczego serwis w ogóle pozwala na wprowadzanie numeru stacjonarnego dla np. paczkomatów ?

W przypadku Miniprzesyłka numer telefonu nie jest do niczego potrzebny. Zatem dlaczego nie można nadać przesyłki z wpisanym numerem stacjonarnym ?

Komunikaty o błędach powinny być jasne i wskazywać na problem, a nie wymagać - w takich przypadkach jak numer telefonu - kontaktu z supportem...

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Pozwala i pisane były tu takie problemy ale niestety nie da się albo...

oznacz moderatorów