anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja klienta

Szwalmasz_Lodz
#1 Nowicjusz#

Witam 

Jak mam traktować zakupiony towar i wysłany przez DHL  05,08,2022.

Na stronie DHL mam informacje że paczka została odebrana  następnego dnia  , a po 14 dniach klient informuje mnie że nie otrzymał przesyłki .

Jak mam się zachować ja mam potwierdzenie wysyłki i informację o odebraniu ,wiadomo że od pandemii nikt nie podpisuje odbioru , a odbiorca domaga się wysyłki kolejnego towaru?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

Zgłoś się z zapytaniem do DHL-u gdzie i komu zostawili paczkę ,jako sprzedawca odpowiadasz za nią do momentu dostarczenia .Teraz jest słowo przeciw słowu i trudno odgadnąć czy klient lub ktoś z jego otoczenia ją odebrał czy też firma kurierska dostarczyła czy też tylko tak wpisała w system.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawa złożona, musisz wyjaśnić sprawę, kupujący napisał że nie otrzymał to teraz napisz i spytaj bo może ktoś z bliskich, sąsiadów itd. odebrał. Za przesyłkę do chwili odbioru przesyłki odpowiada sprzedajacy a że nie ma podpisu, więc....🤔

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Szwalmasz_Lodz  napisałbym reklamacje do przewoźnika przedstawiając stanowisko odbiorcy i poczekał na odpowiedź.

Kiedyś w takiej sytuacji  poprosiliśmy odbiorce o dokładne opisanie sytuacji i poinformowealiśmy że jego stanowisko będzie dołączone do  reklamacji jako załącznik. Po takiej naszej prośbie odbiorca przypomniał sobie że jednak ktoś paczke odebrał.

oznacz moderatorów