anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zaginionej paczki po 3 miesiącach

MAMY ROZWIĄZANIE!
Health___Beauty
#13 Ambasador#

Pani właśnie założyła dyskusję, że nie otrzymała paczki. Paczka nadana 10.01, wg  statusu z allegro od 11.01 „w doręczeniu”. Po wpisaniu numeru na stronie InPost w ogóle nie odnajduje paczki. Czy po takim czasie można składać reklamację na zaginięcie przesyłki? Czy jest jakiś czas „przedawnienia”? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
kostas11
#21 Demiurg#

@Health___Beauty podaj numer paczki, reklamację można składać do 12 mc 🙂 Więc złóż zanim będzie wypłata z protect 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

ok, to składam. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 reklamacja zbyt długo trwa , może dane nie przeszły jak potrzeba 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty pisz do Inpost , w ciągu doby otrzymasz oświadczenie 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Reklamację możesz zgłosić na trzy sposoby:

  • za pośrednictwem formularza na stronie Reklamacje
  • dzwoniąc na Infolinię InPost pod numerem 722 444 000 lub 746 600 000
  • listownie na adres: InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, z dopiskiem Dział Reklamacji.

Reklamacja może zostać złożona w ciągu 12 miesięcy od dnia nadania przesyłki.

Odpowiedź nadejdzie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamujący ma 14 dni na odwołanie się od tej decyzji. Rozpatrzenie odwołania trwa do 30 dni kalendarzowych.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Miałem już , wychodzi na błąd w danych , w lutym przesyłka z czewca , oczywiście brak możliwości śledzenia , napisałem do Inpost , na drugi dzień dostałem oświadczenie o dorczęniu , załaczyłem w dyskusji i po problemie .

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

@mdrogeria  W sensie znaleźli paczkę i ją doręczyli? 

oznacz moderatorów
AGD-RTV-IT
#12 Orędownik#

@Health___Beauty w sensie, że była doręczona w terminie, tylko w systemie trackingu bałagan. Tym bardziej jeśli mówimy o trackingu na Allegro.

A InPost dane przesyłek z trackingu na swojej stronie usuwa po bodajże 30 dniach z systemu.
Jeśli wysyłasz przez menedżera Inpost, to tam znajdziesz info co do ostatniego statusu paczki.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGD-RTV-IT przesyłki ze stycznia nie znajdzie , musi pisać do Inpost o historę 

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#13 Ambasador#

Jednak jest w managerze paczek 🙂 

IMG_2678.jpeg

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty mojej już nie było / 7 miesięcy / pozostaje Ci reklamacja , a klientce trzeba oddać kasę .

oznacz moderatorów
AGD-RTV-IT
#12 Orędownik#

@mdrogeria dane w menedżerze są dostępne do 12 miesięcy wstecz. Czyli przez taki okres jaki jest czas na reklamację przesyłki.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów
AGD-RTV-IT
#12 Orędownik#

@mdrogeria  napisał(a):

@AGD-RTV-IT przesyłki ze stycznia nie znajdzie , musi pisać do Inpost o historę 


No to my musimy mieć jakąś wadliwą wersję menedżera. 🙂

Zrzut ekranu_15-5-2024_183746_manager.paczkomaty.pl.jpeg

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGD-RTV-IT no dobra , ale opisana przeze mnie była poza zakresem ,ale nie ma tego złego bo na przyszłość / odpukać / Wiecie co zrobić .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty nie, paczka okazało się była doręczona planowo jak to zwykle z Inpost tylko klient w zakładce widział status ,, w drodze ,, , uznał to za dobrą monetę i otworzył dyskusję .

oznacz moderatorów