anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja zakupu dla przedsiębiorcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
ENERGOTYTAN
#7 Wielbiciel#

Kupujący na działalność zwrócił narzędzie, które działało nieprawidłowo. Narzędzie powiązane z kodem działalności. Po naprawie chcemy odesłać to narzędzie, natomiast on naciska na zwrot kosztów, argumentując, że kupił już kolejne u kogoś innego. Czy mamy prawo odesłać naprawione po serwisie narzędzie i odrzucić żądanie zwrotu?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

@ENERGOTYTAN To Ty określasz sposób realizacji reklamacji - zwrot/naprawa/wymiana.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Masz prawo mu odeslac 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ENERGOTYTAN Jeżeli zakup w tym roku to Ty wybierasz przy pierwszej reklamacji czy naprawisz czy  zwrócisz środki, więc możesz odesłać po naprawie.

oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel#

Dobra zasada: przed zajęciem się reklamacją dopytać czego oczekuje kupujący (bo reklamację można zrealizować na różne sposoby), nie musimy tego spełniać ale jak potem zmieni zdanie to przynajmniej jest jakaś podkładka.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ENERGOTYTAN w obrocie B2B ( niepodlegające pod UK ) terminy i procedurę reklamacyjną, można zawrzeć w umowie, regulaminie czy warunkach sprzedaży 🙂

Jak nic nie było to działa rękojmia na zasadach KC jak chce odstąpić a naprawisz czy wymienisz bez zbędnej zwłoki i niedogodności dla kupującego możesz mu to wysłać 🙂 Jeśli jest to druga naprawa to ma prawo odstąpić, do roku domniema się że wada tkwiła w produkcie po roku to kupujący musi udowodnić że wada była w momencie zakupu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów