Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak u Was kochani użytkownicy , ale u mnie dramatycnie spada ilość wystawionych ocen przez kupujacych. Wiemy wszyscy jakie mogą być tego konsekwencje ..... wystarczy jeden klient uparty i jakość leci na łeb i szyję . Bywa ,że człowiek zrobi wszystko aby dogodzić , a i tak nie przyniesie to zamierzonego rezultatu . Poduszka buforowa kurczy się z dnia na dzień , w przeciągu roku skurczyła się o 1/3 , a obroty i ilość zamówien nie uległy zmianie na minus .
Codzień rano odpalając system mrówki mi łażą po plecach 🤔
Allegro , jeśli z tym coś nie zrobicie zabraknie Wam Super Sprzedawców i zakwalifikowanych do ,,smarta ,,
TRZEBA DZIAŁAĆ !!!
Kupuje, płacę, odbieram, zapominam, powtarzam.
Szkoda czasu na oceny.
Takie jest myślenie kupujących.
@exoryna rozumiem myślenie kupujących, ale nie rozumiem bezmyślności allegro.
To oni są przecież zawsze po stronie kupującego, to czemu nie nadążają.
Usunąć oceny z wyników sprzedaży i jest ok.
Jestem na bieżąco z ocenami.😍
Brawo ty!
Widzę ,że wątek się odświeżył , a problem się pogłębia ,aktualnie ilość wystawiaonych ocen w stosunku do ub. roku przy zbliżonym o brocie i i lości transakcji spada u mnie do 50% . Cóz pozostaje ... wprowadzić chyba sposób mocno piętnowany przez naczelną .
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ to na prawdę problem , jeśli czegoś w tym kierunku nie zrobicie nastąpi kolejny wzrost cen oferowanych produktów , a system ocen nie będzie miał nic wspólnego z rzeczywistością .
@mdrogeria dzięki za opinię, ale co według Ciebie mielibyśmy zrobić w tej sytuacji?
Komentarz pozytywny przez zaniechanie?
@szejk-gmbh Po co czekać? Niech Allegro wystawia pozytywy a priori, na podstawie przewidywanych zachowań potencjalnych kupujących.
Klienci nie widzą sensu wystawiania pozytywnych opinii gdyż sami z tego nic nie mają i wystarcza im satysfakcja z zakupionego towaru inaczej by było gdy sami mogli dostać miłe słowa od sprzedawcy i jakieś punkty .
Po co czekać? Niech Allegro wystawia negatywy a priori, a dopiero jak sprzedawca udowodni że nie wielbłąd to pozwoli kupującemu usunąć.
Lepiej?
@szejk-gmbh Zdecydowanie. Wiadomo, że pozytywy wystawiają zadowoleni klienci, brak pozytywa równa się brakowi zadowolenia, a brak zadowolenia wyraża się negatywem. Logiczne.
@Client:98572120 Nie muszę wystawiać pozytywa jak jestem zadowolony z zakupu ale z chęcią wracam do takiego sprzedawcy bo mam większą pewność udanej transakcji. LOGICZNE czy nadal nie kumasz.
Oczywiście. I jak nie wystawisz pozytywa - ergo nie jesteś zadowolony to z automatu powinieneś lądować na CL. Bo po co wracać do sprzedawcy który Cię nie zadowala?
Ja odpowiem za niego, bo wiem.
Powrócić do starego systemu, czyli pozytyw za pozytyw i negatyw za negatyw. Wtedy kupujący, kolekcjonerzy pozytywów, będą wynosić na niebiosa sprzedawców tylko za to, że otrzymali towar, a negatywa i neutrala będą się bać wystawić ze względu na karę w postaci kłamliwego negatywa odwetowego.
Ten stary system nie był najlepszy i były mściwe rewanżowe komentarze ale klienci też często chcą coś dostać w rewanżu za swoją pozytywną ocenę ,tak by było to widoczne dla nich i innych ,może warto pomyśleć nad jakimś alternatywnym rozwiązaniem .
Stary system był nie tyle zły co działał w zupełnie innych realiach, gdy zdecydowana większość transakcji odbywała się pomiędzy dwoma prywatnymi osobami.
Nowy z założenia miał być chyba bardziej dostosowany do nowej rzeczywistości ale jak widać słabo się sprawdza.
P.S.
W starym systemie wystarczyło mieć dwa konta i już można było bez obaw sadzić negatywy.
@_HolaOla_ nic prostszego.
W tym momencie allegro posiada tyle obiektywnych danych aby dokonac oceny sprzedających że system ocen staje sie niepotrzebny.
Macie dane odnośnie: szybkości wysyłki (intergracja z systemami przewoźników), obsługi kupujacego ( odpowiedzi w dyskusjach, odpowiedzi na wiadomości klientów), Szybkośc i obsługa reklamacji oraz zwrotów ( wgląd w systemy zwrotów wpłat oraz dyskusje)
Na tej podstawie można po prostu klientom udostepnić oznaczenia sprzedawców którymi już dysponujemy - oznaczenia jakości sprzedaży ( od nieakceptowalnego aż po super+)
Do oceny niskich jakościowo produktów juz stworzono produktyzacje.
Wiec licze na Twoją odpowiedź. Po co w tym momencie system ocen który coraz bardziej zawodzi?
Rozumiem że byl potrzebny jeszcze rok- dwa temu kiedy allegro nie mialo niezbędnych danych o jakości obsługi każdego ze sprzedawców. Ale teraz to czemu on ma służyć????
@_HolaOla_ jeszcze jedno
Można by było stworzyc filtr tak aby klient od razu mógł oznaczyc tylko oferty od sprzedawców np: super i super+. To by spowodowało
1) wieksze zadowolenie klientów obsługiwanych przez najlepszych sprzedających
2) wieksze starania sprzedających którzy mają niższą ocene
3) spokojnie można by było zlikwidować zarówno system komentarzy jak i program Super Sprzedawca - ponieważ sprzedający chcąc cokolwiek sprzedac i tak musieliby mieć obsługe na najwyższym poziomie a jednocześnie klient nie otrzymywąłby kolejnych maili od allegro : ocen sprzedawce oraz od sprzedwców proszących o podniesienie oceny i zawracających głowe klientowi jeszcze kilka tygodni po transakcji
Obawiam się, że jak się allegro weźmie za te filtrowanie, to powstanie jeszcze większy bajzel niż jest ;]
Problem z niewystawianiem komentarzy jest w sumie prosty. Dzisiaj, przed zajrzeniem do tego tematu, wystawiałem komentarze do zakupów z kilku miesięcy. Aby zrobić to fair, to trzeba zajrzeć do szczegółów zakupu, coś tam sobie przypomnieć (jeśli były jakieś uwagi) itp. To wymaga poświecenia paru chwil na każdy. Można to zrobić w wersji rach-ciach, ale to prawie tak samo jakby dać pozytyw z urzędu po 90 dniach. Wiadomo, będzie to jednak komentarz kupującego.
Do kilku wersji z tego wątku proponuję rozwiązanie banalne: procent negatywów wyliczać dla wszystkich transakcji, również tych nieocenionych. Ludziom może warto jednak zostawić te statystyki, bo przyzwyczajeni do nich od lat mogliby poczuć się nieco zagubieni, gdyby z dnia na dzień je zabrano.
Dodam tylko, że po obcowaniu na allegro lokalnie zupełnie odwykłem od otrzymywania komentarzy ;]
@_Likos_ Owszem liczby i statystyki, które posiadamy mogą wyrazić poziom obsługi i realizacji zamówień przez Sprzedającego, ale nigdy nie będą wyznacznikiem miary zadowolenia (lub jego braku) z zamówienia.
Dane z panelu jakości sprzedaży już maja wpływ na informacje prezentowane Kupującym, głównie poprzez oznaczenie "Super Sprzedawca. Poza tym w jedenej propozycji sugerujesz, abyśmy brali pod uwagę wyłącznie te dane, a w drugiej proponujesz likwidację programu Super Sprzedawca, przy czym jedno wyklucza drugie i na odwrót.