Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem jak u Was kochani użytkownicy , ale u mnie dramatycnie spada ilość wystawionych ocen przez kupujacych. Wiemy wszyscy jakie mogą być tego konsekwencje ..... wystarczy jeden klient uparty i jakość leci na łeb i szyję . Bywa ,że człowiek zrobi wszystko aby dogodzić , a i tak nie przyniesie to zamierzonego rezultatu . Poduszka buforowa kurczy się z dnia na dzień , w przeciągu roku skurczyła się o 1/3 , a obroty i ilość zamówien nie uległy zmianie na minus .
Codzień rano odpalając system mrówki mi łażą po plecach 🤔
Allegro , jeśli z tym coś nie zrobicie zabraknie Wam Super Sprzedawców i zakwalifikowanych do ,,smarta ,,
TRZEBA DZIAŁAĆ !!!
@_HolaOla_ ohh nie wyklucza
zamiast komentarzy oraz Super sprzedawcy wystarczy wprowadzić system pokazujący kupującemu jakość sprzedaży. Zamiast znaczka SS wystarczy dopisek przy nicku: super, super+, dobry, dostateczny czy nieakceptowalny (lub bardzo słaby)
Przy takiej informacji każdy kupujący miałby informacje z jakim sprzedawcą ma do czynienia (bardzo dobrym , średnim , czy tez z takim który powinien mocno pracować nad jakością sprzedaży i nalezy go omijać)
Co do zadowolenia lub braku : skoro kupującemu przysługuje prawo zwrotu (w wiekszości darmowego) w przypadku braku zadowolenia wystarczy że klient odstąpi od umowy. Klient niezadowolonu odstąpi od umowy, klient zadowolony pozostawi sobie zakupy. POza tym klient zadowolony wróci na kolejne zakupy natomiast klient niezadowolnony nie wróci niezależnie od tego czy wystawi komentarz czy też nie
Moim zdaniem taki system po pierwsze byłby bardziej obiektywnym po drugie wspierałby sprzedawćów z najlepszą obługa a po trzecie motywowałby sprzedawców którzy ta obsługe powiiinni poprawić
Juz o zupełnie niezasłużonych negatywach np od konkurecji nie chce wspominać
Można zachęcić kupującego choćby 1 monetą za komentarz (pozytywny) 😅
@_HolaOla_ Nie bardzo rozumiem, czemu twierdzisz, że likwidacja programu Super Sprzedawca wyklucza ocenę na podstawie danych z oceny jakości sprzedaży.
Program SS dzieli sprzedawców na dwie grupy według niezrozumiałego dla większości z kupujących progu 4,95. Próg ten został ustalony w sposób arbitralny w czasach gdy nie było innej metody oceny sprzedawcy niż "gwiazdki" wydane przez kupujących. System ten jest bardzo ułomny i rodzi słusznie złe emocje wśród sprzedających (szczególnie początkujących). Emocje dotyczą konsekwencji wyciąganych na podstawie regulaminu. Te w stosunku do klientów są wtórne.
Obserwując proces rozbudowy systemu oceny jakości spodziewałem się rychłego zarzucenia ocen "gwiazdowych" i zbudowania czytelnego, wielopoziomowego, zrozumiałego dla kupujących systemu oceny sprzedawców, który pozwoli kupującym ocenić poziom pewności uzyskania zadowolenia z obsługi przy zakupie.
Mam nadzieję, że jednak tak się stanie i Program SS zniknie.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ liczę na rozszerzenie wątku , ale ta odpowiedź kwalifikuje się do miana ,, to jest rozwiązanie ,,
@mdrogeria Którą wypowiedź masz na myśli?
_HolaOla_ mam na myśli cyt @_Likos_ ,, wiliczenie średniej ocen na podstawie zrealizowanych transakcji w stosunku do ocen negatywnych ,,
Klienci chętnie i wręcz z potrzeby poinformowania innych wystawiają oceny do transakcji problemowych ,ale często bez opisu .
Przy wyborze oceny negatywnej przez klienta dobrze by było mocno zasugerować dodanie kilku słów np.,, przykro nam ,że transakcja nie spełniła Twoich oczekiwań , napisz kilka słów i poinformuj innych klientów o problemie ze sprzedawcą ,,
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ można rozważyć