Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy szanowny algorytm allegro bierze pod uwagę to co się dzieje aktualnie na południu ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@brakestop miałem dziś przesyłki do (przynajmniej te co zauważyłem)
48-200 Prudnik
57-300 Kłodzko
Opowiedz nam, co i jak się działo z nimi. Mogą trafić na centralną sortownię na przetrzymanie.
Aktualizacja. Nasze działania związane z sytuacją powodziową opisaliśmy dokładnie tutaj. Cały czas przyjmujemy od Was numery zamówień, których nie będziecie w stanie zrealizować z powodu powodzi, w celu wykluczenia ich z jakości sprzedaży (to samo zrobimy z ewentualnymi dyskusjami i komentarzami). Pracujemy nad możliwością wykluczenia zamówień "hurtem" dla całego konta.
Wykluczanie na podstawie kodu pocztowego nie jest idealnym wyjściem: po pierwsze nie wszyscy sprzedający nadają przesyłki z miejsca siedziby, po drugie nie wszystkie lokalizacje w ramach danego kodu mają takie same problemy.
Sprzedających najbardziej dotkniętych skutkami powodzi zachęcamy do wstrzymania sprzedaży - można to zrobić (a potem wznowić oferty) jednym przyciskiem.
Wstrzymanie sprzedaży jednym przyciskiem też nie jest dobrym rozwiązaniem. Zrobiłam tak w zeszłym roku jak chciałam zrobić sobie tygodniowy urlop i pojechać odwiedzić rodzinę. Jak po tygodniu wznowiłam sprzedaż to przez 2 miesiące nie mogłam się odbić do poprzedniej sprzedaży. Zamówień nie nie było. Algorytm allegro mnie zrzucił na przedostatnie strony 😞
Chociaż jest dojazd do mojej i okolicznych miejscowości koło Kłodzka to właśnie Inpost wyłączył wszystkie paczkomaty ( jednym przyciskiem ) i nie mogę nadać paczek.
Jednak Poczta Polska działa i wczoraj wysłałam dwie przesyłki, które są teraz "w drodze".
Czy Mogę z Mojego Profilu usunąć tymczasowo INPOST i innych kurierów np DPD ( który również nie jeździ ), a dać tylko Pocztę POLSKĄ bez zabrania moim klientom SMARTA ??
@ArekKarp weryfikujemy ten temat, wrócimy do Ciebie.
@msniezek Jednym przyciskiem to powinniście zablokować cały ten system algorytmów na czas klęski żywiołowej.
A którym przyciskiem ma wyłączyć oferty sprzedawca któremu zatonął sklep, komputery etc... ???
Wy tam zamknięci w tej szklanej wieży w Poznaniu naprawdę nie rozumiecie sytuacji ?
@br. Zbiory "Allegro" i "rozumieć" wydają się nie posiadać punktów wspólnych. Pozdrawiam z Wrocławia
@TomBanknoter , @msniezek To jak reaguje Allegro jest naprawdę chore, totalny bałagan, jekieś listy niezrealizowanych wysyłek, Allegro tworzy właśnie jakąś parodię Ściany Płaczu...
A co ze statystykami sprzedawców którzy powinni wysłać z Warszawy i Poznania paczki na tereny zatopione?
Może specjalny serwer, adres internetowy na tą okazję utworzyć powinniście?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @msniezek
Na czas powodzi proponuję zmodyfikować warunki Smart!, bo wielu sprzedawców chwilowo nie może używać niektórych przewoźników. Chodzi o to, żeby nie było wymogu oferowania aż tylu opcji dostawy
Wracam do was z informacjami na temat działań, jakie będziemy podejmować, aby negatywne skutki powodzi, były jak najmniej odczuwalne w zakresie prowadzenia sprzedaży na Allegro:
Nas zespół monitoruje sytuację na bieżąco, jednak możemy nie być w stanie zidentyfikować każdego zamówienia, wiadomości czy Dyskusji, które wymagają wykluczenia. W takim wypadku, jeśli prowadzicie firmy na terenach powodziowych i zauważycie:
a nie zostały przez nas wykluczone – zgłoście nam to za pomocą formularza kontaktowego w dogodnym dla siebie czasie. Wtedy wasze zgłoszenia zostaną obsłużone jak najszybciej, a wiadomości lub dyskusje, wykluczone.
Jeśli wiecie, że w najbliższych dniach nie uda wam się nadać przesyłek zgodnie z deklarowanym czasem wysyłki, możecie skorzystać z poniższych opcji:
Dopóki nie wyłączycie Przerwy w sprzedaży lub nie wznowicie ofert, Wasza sprzedaż nie będzie aktywna. Dzięki temu nie pojawią się nowe zamówienia, które mogłyby zostać nieobsłużone i wpłynąć negatywnie na poziom jakości sprzedaży.
Możecie też pozostawić swoje oferty aktywne, ale wydłużyć w nich deklarację czasu wysyłki. Zrobicie to w zakładce Mój asortyment poprzez grupową edycję ofert – zarówno na koncie firmowym, jak i zwykłym.
Co możecie zrobić, gdy sprzedajecie na Allegro Lokalnie?
Jeśli sprzedajecie na Allegro Lokalnie i wiecie, że w najbliższym czasie nie będziecie w stanie nadać przesyłek – zakończcie swoje oferty. Zrobicie to w zakładce Moje aktywne ogłoszenia.
Dodatkowo sprawdzajcie na bieżąco informacje od przewoźników.
Informacje na temat pracy poszczególnych przewoźników znajdziecie na ich stronach internetowych, na przykład na stronie Allegro One Kurier, DHL czy DPD.
Dzień dobry,
piszę z prośbą o wyłączenie zamówień z okresu 13-17 września z jakości sprzedaży. Nasza firma znajduje się na obszarze objętym klęską żywiołową - do wczoraj zmagaliśmy się z brakiem prądu oraz brakiem możliwości podjazdu kurierów po przesyłki (paczkomaty również pozalewane w okolicy, drogi wyłączone z ruchu).
Numery zamówień do wyłączenia (konto artretro):
cbb4ccb0-7154-11ef-ab4b-0514c3478f14
f70fd520-715a-11ef-b5d4-d989124d67f2
af2adb01-7192-11ef-aa50-796422e3d582
915c1273-71be-11ef-bc47-55d47e36bf7e
8157f650-71f0-11ef-8833-171788044ff7
d0ee9a86-7221-11ef-9032-ebaa6afb8ab5
e046f191-7284-11ef-905c-491650c3c08e
a0b1ed80-729a-11ef-8833-171788044ff7
80935572-72ae-11ef-922b-113c0a7308b4
c95de170-7322-11ef-8833-171788044ff7
4ea95252-7342-11ef-bb4c-05ebf15990b1
cbb79a33-7375-11ef-a411-8b8398c61632
d95c4fa0-739d-11ef-9a35-3b473e770718
53838550-739e-11ef-8216-d1e988b9ffdc
b1a74a70-74b8-11ef-b5f5-839f48d9bd46
35b078b8-7517-11ef-bf2a-bd78d4c534c3
577bb810-753f-11ef-8833-171788044ff7
Numery zamówień do wyłączenia (konto dreamflower):
6714f160-71c0-11ef-8c45-65602b6caec5
b7e3b150-71fa-11ef-a95c-25317fecb699
cf94ad60-72b1-11ef-b5f5-839f48d9bd46
17199aa0-72d1-11ef-a33f-7501ad7ee2d2
c3d75252-7349-11ef-851a-8f73a6e46586
ed508d50-734d-11ef-aae5-71d733ff2dd8
cccaa6f0-736c-11ef-aed3-dd829575c343
2d880980-7415-11ef-9061-f3971fdead05
8f6ecf50-7459-11ef-83c8-5fdd2a1909b5
c37d71c0-7526-11ef-922b-113c0a7308b4
Numery zamówień do wyłączenia (konto muzycznehity):
559efac0-71bb-11ef-8620-cd4e1b46584f
d2964a20-71ec-11ef-aae5-71d733ff2dd8
65aaee60-71f2-11ef-b5f5-839f48d9bd46
d80cf9f0-71f5-11ef-b8b9-47201fe33dde
4357e580-7287-11ef-a33f-7501ad7ee2d2
2201cac0-728e-11ef-905c-491650c3c08e
548fba51-728f-11ef-905c-491650c3c08e
5b98add0-72e3-11ef-922b-113c0a7308b4
d574bb30-735b-11ef-98af-67a5bef82ef0
d6d76630-7360-11ef-8833-171788044ff7
cbb79a30-7375-11ef-a411-8b8398c61632
f2823bb0-7394-11ef-aed3-dd829575c343
6db78533-73c5-11ef-b5f5-839f48d9bd46
976ddb50-73ec-11ef-98af-67a5bef82ef0
e1622500-7486-11ef-9032-ebaa6afb8ab5
03e831a0-74eb-11ef-8833-171788044ff7
20a4a7c0-752b-11ef-bf2a-bd78d4c534c3
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@w_kiwi
Cześć, również poproszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówienia- z kodem pocztowym do Głuchołazy nie przyjmują przesyłek. Zamówienie jest nadane, ale i nie mam jak wysłać.
e06b6fe0-74fd-11ef-a674-2ba575a5d615
@TOTAL4YOU Skierowałam zamówienie do wykluczenia.
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży:
bdea6160-76bf-11ef-9d02-49cedca4bc1b
@FHU-MlynCieplice poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę o wykluczenie kolejnych zamówień z jakości sprzedaży, z powodu klęski żywiołowej:
c729e690-7919-11ef-8670-9d84330fc717
20f01510-790f-11ef-b1d9-f3875b25a7be
3f199b10-78d3-11ef-8474-c56f45d493db
70959bb0-78a3-11ef-a613-47b0e7fb1065
@TOTAL4YOU Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Hej, proszę dziś o kolejne wykluczenie z jakości sprzedaży:
6f5097e0-79bc-11ef-ba27-2bf2d1954d1c