anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów 90,48%

plastikon-agd
#7 Wielbiciel#

Odpowiadam na e-maile nawet te o informacji kolorystycznej lub potwierdzeniu zakupu od kupującego.  A wskaźnik jak zaklęty na tym samym poziomie. Co robię nie tak  90,48%?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Może przekraczasz czas, który wynosi 24 godziny. 

oznacz moderatorów

plastikon-agd
#7 Wielbiciel#

Odpisuje tego samego dnia max 8 godzin od wiadomości. Sprawdziłam całą historię e-mail czy czegoś nie minęłam i jestem na bieżąco. A wskaźnik od tygodnia na tym samym poziomie. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

No to czekamy na pomoc @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Moim zdaniem musiałaś coś pominąć. Było tu wiele takich wątków i zawsze okazywało się, że zaniżony procent miał swoje podstawy. 

oznacz moderatorów

plastikon-agd
#7 Wielbiciel#

Ale jak to sprawdzić i poprawić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@plastikon-agd Twój wynik jest rezultatem przekroczenia czasu na odpowiedź w przeciągu 24 godzin w przypadku dwóch wiadomości z ostatnich 30 dni: 

  • Kupujący b...a wysłał do Ciebie wiadomość 4 stycznia o godz. 16:00, natomiast odpowiedź od Ciebie wpłynęła 18 stycznia o godz. 19:52. Czas odpowiedzi - ponad 219 godzin. 
  • Kupujący k......t wysłał wiadomość do Ciebie 13 stycznia o godz. 10:18, a odpowiedziałeś 14 stycznia o godz. 14:25. Czas odpowiedzi - ponad 28 godzin. 
   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@plastikon-agd No to już teraz wiesz, co pominęłaś 🙂 

Po 30 dniach, jeśli znowu czegoś nie pominiesz, procent się podniesie. 

oznacz moderatorów