anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

UPS zostawił paczkę w Access Point - AP bez kontaktu z klientem i próby doręczenia

Pulse
#10 Popularyzator#

Witam,

Cyklicznie mam taki problem scenariusz:
UPS zostawił paczkę w Access Point - AP bez kontaktu z klientem i próby doręczenia

Status paczki w UPS jest dosyć skąpy, i uzyskanie jakieś informacji nie jest proste.

1. Czemu taka sytuacja ma miejsce?
2. Jak można sobie z tym radzić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Pulse Najlepiej zgłaszać takie przypadki składając reklamację u przewoźnika. Wtedy firma będzie się mogła odnieść do konkretnych sytuacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Pulse
#10 Popularyzator#

@nat_notnie wiem czy masz jakieś doświadczenie ze składaniem reklamacji w UPS, dałem im raz szanse, generalnie żadnego odzewu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Pulse regulamin UPS na to pozwala 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów