Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzisiaj rano Allegro usunęło mi 4 oferty z powodu:
|
Sprawdzam o co chodzi, okazuje się, że w opisie zaoferowałem pomoc techniczną w razie niejasności. Pada tam określenie "w razie wątpliwości proszę pytać". Mam pytanie - czy oferty usuwa automatycznie jakiś bot wyłapujący określone słowa czy bot tylko wskazuje podejrzane oferty, a usuwa jakiś w miarę rozgarnięty pracownik Allegro po sprawdzeniu zgłoszenia? Jeżeli bot usuwa automatycznie to sugeruję jednak przejście na system z dodatkiem pracownika bo inaczej np. książki o tytule powiedzmy "Pytanie na śniadanie" nie da się w ogóle wystawić. Jeżeli usuwa pracownik to chciałbym wiedzieć czy pracownik, który usunie bezpodstawnie jakąś ofertę ponosi odpowiedzialność czy po prostu może sobie dla rozrywki usuwać co chce i kiedy chce?
Pytanie jak mogę wznowić te oferty bo są one na liścia zakończonych, ale ani nie można ich wznowić ani wyświetlić dla edycji i napisania, że żadnych porad nie udzielam bo Allegro zabrania pomagania klientom w kwestiach technicznych.
Przykładowy nr oferty 9317837571
To zapewne BOT-y są sprawcami tego bałaganu bo normalny człowiek to by się zastanowił a jakby nie był pewien do by podpytał kogoś z szerokiego zespołu specjalistów a nie blokował bezpodstawnie .Popatrz z innej strony jakie i komu korzyści przynosi twoja blokada .
@axelbis Cześć. 🙂 Rozumiem Twoje niezadowolenie. Oferty rzeczywiście zostały usunięte automatycznie, jednak mimo wszystko bardzo prosimy o to, żebyś je poprawił. Jako sprzedający nie możesz w żaden sposób zachęcać do kontaktu przed zakupem.
Możesz poprawić oferty i je wznowić.
Witam,czyli mam rozumieć że z mojej poniższej formułki mam usunąć chęć zaoferowania pomocy w razie niejasnośći tak :)?
Szanowny kliencie,
Bardzo prosimy nie sugerować się modelem telefonu ze zdjęć a z tytułu aukcji.
Zdjęcie ukazuje faktyczny wygląd pokrowca na losowym modelu telefonu.
W razie jakichkolwiek problemów lub pytań odnośnie zakupu prosimy o zadanie pytania w sekcji:
,, Pytanie do sprzedającego". .
@ko_alka Jakiś logiczny powód takiego stanu rzeczy poza 'zachęcaniem do zakupu poza allegro'?
@komis-bell Treść oferty nie może w żaden sposób zachęcać do kontaktu przed zakupem. Powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że takie kontakty mogą kończyć się zakupami poza serwisem.
Chyba dokładnie po co jest "pytanie do sprzedającego" żeby się z nim kontaktować (?)
@ko_alka Dokładnie tak samo mogą się kończyć kontakty przed zakupem do których nikt nikogo nie zachęca 🙂 Nie ma absolutnie żadnej różnicy.
Bardzo prosze o informacje w jaki sposób mam je poprawić? ponieważ nie moge ich edytować przed wznowieniem.
@telebarto_pl Wyloguj się ze swojego konta, następnie ponownie się zaloguj i sprawdź, czy pojawi się możliwość edycji.
nie pomaga, mogę edytować jedynie te oferty które są zakonczone z powodu wyprzedania stanu magazynowego, a te zablokowane przez allegro nie moge. W ogóle sie nie wyświetla opcja edytuj tam. Wylogowywalem się już kilkukrotnie
1. Nie mogę wznowić żadnej z tych ofert, edytować, ani nawet wyświetlić. Oferty 11602145791, 9317966299, 9317837571, 9317753939
2. Nie zachęcam do kontaktu przed zakupem tylko PO zakupie w razie problemów technicznych. Tego też nie mogę? To po co stworzyliście Centrum Wiadomości?
3. Co będzie z punktacją w Jakości sprzedaży?
Ja rozumiem Waszą motywację do tego rodzaje działania, ale sygnalizuję Wam, że po prostu robicie to źle. Możecie eliminować próby obejścia Allegro (chociaż tu też bym miał wątpliwości, ale to temat na osobną dyskusję), ale nie oferty kontaktu np. w sprawach doradztwa, tym bardziej, że cała korespondencja idzie przez serwery Allegro i macie w nią pełny wgląd. Możecie wyłapywać próby omijania Allegro i skutecznie oduczyć takich praktyk np. czasowym zawieszeniem konta.
Moje sugestie do rozwiązania tego problemu, skorzystajcie żeby ulepszyć system sprzedaży zamiast ograniczać się do mówienia "My wiemy lepiej"
a) skrypty kontrolujące treści opisów mają wskazywać jedynie oferty podejrzane o naruszanie regulaminu, decyzję podejmuje pracownik po zapoznaniu się.
b) w przypadku stwierdzenia przez pracownika naruszenia regulaminu oferta nie jest kończona tylko do sprzedawcy idzie informacja, że ma 24 godziny (nie licząc czasu w dniach wolnych od pracy) na poprawienie, oferta jest kończona automatycznie po upływie tego czasu o ile nie wprowadzono zmian. W wielu przypadkach naruszenia są niezamierzone i sprzedawcy bez problemu to poprawią.
OK, po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu dało się wyedytować oferty. Mam nadzieję, że do określenia "w razie niejasności pomogę dobrać odpowiedni rezystor" nikt się nie przyczepi.
@axelbis Napisz, że prosisz o kontakt PO ZAKUPIE w celu dobrania odpowiedniego rezystora.
Ciekawe czy do tego też się przyczepią.
kurcze a mi się nie udało ich edytować po relogu ;(
@telebarto_pl Czy mogę Cię prosić o przesłanie numerów tych ofert?
@ko_alka " Jako sprzedający nie możesz w żaden sposób zachęcać do kontaktu przed zakupem. "
Serio? Toż to piramidalny iđìøtÿzm. Kupujący według was w razie wątpliwości ma kupować w ciemno, a potem zwracać. Strata czasu i mnożenie kosztów. Całkiem was tam już od rzeczywistości odkleiło.
allegro jest nie ekologiczne
woli kasować sprzedawców za zwroty, daremne wysyłki towarów bo nie było kontaktu
zmuszać do emisji co2, by kurierzy jeździli z towarem w obie strony
dla allegro sprzedawca to zawsze potencjalny złodziej prowizji
i konkurencja dla ich oficjalnego sklepu - bo może się fachowcem w swojej dziedzinie
i uczciwie doradzić sprzedawcy właściwy zakup
my mamy już w tym roku ponad setkę zwrotów z adnotacją nie pasuje mi - ile było by ich mniej, gdyby kupujący mógłby się dopytać o produkt
mamy wiedzę i chęci by pomóc z wyborem potrzebnego towaru -