anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób wysłać ponownie prośbę do klienta o zmianę opinii

laveco
#1 Nowicjusz#

Witam! 

Klient wystawił nam negatywny komentarz pomimo, że obsługę i zgodność z opisem ocenił na 5 gwiazdek. Po kontakcie jednoznacznie stwierdził, że to pomyłka i zmieni opinię. Wysłaliśmy prośbę o zmianę komentarza do klienta poprzez przycisk dostępny pod negatywnym komentarzem, ale klient twierdzi, że nic nie dostał i nie wie jak to zmienić. Co możemy zrobić w tej sytuacji? Czy można ponownie wysłać prośbę o zmianę opinii? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@laveco nawet jeśli nie otrzymał prośby, to może zmienić ocenę, gdy wejdzie do zakładki Moje zakupy, następnie rozwinie szczegóły zamówienia i kliknie [pokaż ocenę]. Będzie mógł ją edytować i zapisać zmiany 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów