anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta bankowego Revolut

bethke
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam.

Chcę aktywować moje konto bankowe Revolut (konto, nie kartę).

Podczas weryfikacji tego konta Allegro mi odpisuje:

„Nie mogliśmy zweryfikować danych Twojego rachunku bankowego. Dane Twojej firmy nie zgadzają się z danymi rachunku bankowego.”

Prowadzę JDG. Adres i nazwa posiadacza konta są tożsame z adresem i nazwą mojej działalności.

Jednocześnie z regulaminu Allegro czytam:

„Rachunek bankowy musi należeć do firmy, na którą zakładasz konto na Allegro.

Wyjątkiem jest jest typ firmy: Jednoosobowa działalność gospodarcza - dla tego typu działalności dopuszczamy weryfikację i ustawienie wypłat na rachunek osoby fizycznej, która jest właścicielem firmy.”

Skąd więc problemy z weryfikacją konta? Czy mogę prosić o ponowne sprawdzenie - dziękuję.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bethke Konsultuję Twoje zgłoszenie. Wkrótce wrócę z odpowiedzią. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bethke Wyślij proszę potwierdzenie wykonania przelewu w formacie PDF na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

bethke
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam ponownie.

Czy coś już się wyjaśniło w kwestii weryfikacji mojego rachunku bankowego Revolut?

Tydzień temu wysłałam na podany adres e-mail potwierdzenie wykonania przelewu.

Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bethke Doradca napisał do Ciebie w tej sprawie mailowo. Numer zgłoszenia to 37657167. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

bethke
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Dostałam maila z odpowiedzią, że trwa proces aktywacji. Czekam więc cierpliwie. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów