anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Widoczna sprzedaż na aplikacji ,nie ma na komputerze żadnych sprzedaży

Firma123466789
#1 Nowicjusz#

Witam serdecznie, klientka kupiła produkt i zapłaciła za niego . Widzę całą operację na aplikacji mobilnej w telefonie, natomiast po zalogowaniu się na konto na komputerze,nie mam żadnych zamówień od kupujących. Na mojej sprzedaży w komputerze widzę pieniądze za produkt,jednak nie mogę wygenerować etykiety i wysłać produktu , ponieważ nie mam nic w zamówieniach od kupujących. Pomocy !!!!

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Firma123466789 wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną, a także sprawdź proszę czy problem występuje w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij nam proszę zrzut całego swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz adresem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów