anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam mam pytanie dotyczące zwrotu produktu, czy ja ponoszę koszty wysyłki

Client:69924242
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:69924242 Jesteś sprzedającym czy kupującym?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:69924242 Zawsze koszt zwrotu towaru ponosi kupujący, wyjątek to zakup ze Smartem albo paczkomat gdzie zwrot jest dla kupującego darmowy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:69924242 sprawa jest skomplikowana więc zadan Ci parę pytań 

Powrórzę pytanie @nat_not sprzedajesz czy kupujesz 

sprzedajesz prywatnie czy jako firma  ,a jeśli kujesz czy masz status konsumenta

jeśli kupujesz i chces oddać towar TO dlatego ,że Ci się nie podoba czy ma wadę lub inny istotny powód , dla którego chcesz zrezygonować z zakupu 

i na konec - jeśli kupileś to u prywatnego sprzedawcy czy w firmie .

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Dobre.... Ktoś sobie "pie..nął" na AG - i zaraz szereg odpowiedzi. 

Sprawa nie jest skomplikowana, tylko bardzo prosta. Niech "ten ktoś" po prostu coś więcej napisze.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów