Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj wprowadziliśmy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży.
Punkty przyznajemy na podstawie danych o Waszej działalności na Allegro z ostatnich 30 dni lub 28 dni (w przypadku miar Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka). W panelu Jakość mojej sprzedaży zobaczycie swoje wyniki za dzień poprzedni.
Za jakość sprzedaży możecie otrzymać maksymalnie 500 punktów. Szczegóły sprawdzicie w tabeli.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego, jak wykorzystać panel Jakość mojej sprzedaży do zwiększenia efektywności swojego biznesu, to konieczne sprawdźcie kurs Akademii Allegro.
Zachęcamy też do obejrzenia krótkiego wideo o panelu Jakości mojej sprzedaży.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
ile minusowych punktów się teraz dostaje za nierozwiązaną dyskusję?
-20 za każde 0,1% sprzedanych w miesiącu w stosunku do ilości nierozwiazanych dyskusji.
Zgadnij skąd wiem 🙂
zróbcie coś z tym ONEBOX na 50 dziennie wysyłanych przesyłek 15 dyskusji gdzie moja paczka śreni czas tym dziadostwem to 4 dni a są przypadki 12
I moim zdaniem to przyczyna wydłużonego czasu przesyłek:)
ten system oceniania to koszmar. sprzedaje na **piiip** i **piiip** od 20 lat bezproblemowo. ostatnio skusiłem się na allegro. sprzedaje od 3 miesięcy, wszystkie przesyłki w terminie, moze raz spóźniłem się z odpowiedzią na pytanie klienta. moja jakość sprzedaży to 95 pkt. Ludzie nie wystawiają komentarzy, mają to gdzieś, mimo, że zawsze do paczki wkładam coś słodkiego. Jak tak dalej pójdzie to będziecie tu mieli samych kupujących 🙂