anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wprowadziliśmy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj wprowadziliśmy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży.

Co zmieniliśmy

  • Usunęliśmy część miar – zmniejszyliśmy ich liczbę z 21 do 9.
  • Usunęliśmy podział miar – nie dzielimy ich już na obszary, tak jak robiliśmy to do tej pory.
  • Zmieniliśmy część miar – w zależności od miary zmieniliśmy jej nazwę, definicję lub/i sposób liczenia punktów.
  • Zmieniliśmy sposób wyświetlania miar – między innymi zrezygnowaliśmy z opisów, a dodaliśmy opcję sortowania.
  • Zmniejszyliśmy maksymalną liczbę punktów, które możecie dostać – z 860 do 500 punktów.
  • Do każdej z miar dodaliśmy szczegółowe raporty – dzięki nim łatwo sprawdzicie, co dokładnie wpływa na Wasz wynik. 
  • Dla miar: Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka przyznajemy punkty na podstawie danych z 28 dni. Dla pozostałych miar robimy to tak, jak dotychczas – na podstawie informacji z ostatnich 30 dni. 

Co zyskacie dzięki tym zmianom

  • Uprościliśmy sposób, w jaki liczymy i przyznajemy punkty. To ważne szczególnie dla sprzedających, którzy dopiero rozpoczynają swój biznes na Allegro.
  • Panel Jakość mojej sprzedaży jest teraz bardziej intuicyjny. Znajdziecie w nim mniej ogólnych informacji, a więcej tych związanych bezpośrednio z Waszą sprzedażą. 
  • Zmniejszyliśmy liczbę miar. Dzięki temu łatwiej skontrolujecie swoje wyniki. 
  • Przyznajemy punkty za te aspekty działalności na Allegro, które mają rzeczywisty związek z jakością sprzedaży. Nie przyznajemy już punktów między innymi za obrót czy udział w akcjach promocyjnych. 

W jakich miarach przyznajemy punkty

  • Polecenia od kupujących
  • Zadowolenie kupujących
  • Nierozwiązane Dyskusje
  • Terminowe odpowiedzi
  • Średni czas odpowiedzi
  • Szybkie zwroty wpłat do klientów
  • Wysyłka w terminie
  • Szybka wysyłka
  • Regulamin i zasady

Jak przyznajemy punkty 

Punkty przyznajemy na podstawie danych o Waszej działalności na Allegro z ostatnich 30 dni lub 28 dni (w przypadku miar Wysyłka w terminie i Szybka wysyłka). W panelu Jakość mojej sprzedaży zobaczycie swoje wyniki za dzień poprzedni. 

Za jakość sprzedaży możecie otrzymać maksymalnie 500 punktów. Szczegóły sprawdzicie w tabeli. 

ko_alka_0-1707993641998.png

Jak ta zmiana wpływa na poziom jakości sprzedaży?  Możecie się o tym przekonać już teraz. Przejdźcie do panelu, aby sprawdzić swoje wyniki.

 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego, jak wykorzystać panel Jakość mojej sprzedaży do zwiększenia efektywności swojego biznesu, to konieczne sprawdźcie kurs Akademii Allegro

Zachęcamy też do obejrzenia krótkiego wideo o panelu Jakości mojej sprzedaży.

oznacz moderatorów
44 ODPOWIEDZI 44

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

ile minusowych punktów się teraz dostaje za nierozwiązaną dyskusję?

oznacz moderatorów

Templar78
#11 Animator#

-20 za każde 0,1% sprzedanych  w miesiącu w stosunku do ilości nierozwiazanych dyskusji. 

Zgadnij skąd wiem 🙂

 

oznacz moderatorów

grafikalin
#10 Popularyzator#

zróbcie coś z tym ONEBOX na 50 dziennie wysyłanych przesyłek 15 dyskusji gdzie moja paczka śreni czas tym dziadostwem to 4 dni a są przypadki 12 

oznacz moderatorów

KriKen_73
#9 Pomysłodawca#

I moim zdaniem to przyczyna wydłużonego czasu przesyłek:) 

oznacz moderatorów

EUROPEAN-PARTS
#2 Obserwator#

ten system oceniania to koszmar. sprzedaje na **piiip** i **piiip** od 20 lat bezproblemowo. ostatnio skusiłem się na allegro. sprzedaje od 3 miesięcy, wszystkie przesyłki w terminie, moze raz spóźniłem się z odpowiedzią na pytanie klienta. moja jakość sprzedaży to 95 pkt. Ludzie nie wystawiają komentarzy, mają to gdzieś, mimo, że zawsze do paczki wkładam coś słodkiego. Jak tak dalej pójdzie to będziecie tu mieli samych kupujących 🙂

oznacz moderatorów