anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłasz do kupujących mejle, które naruszają nasz regulamin

Idź do rozwiązania
annas14-firma
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Otrzymaliśmy takie właśnie ostrzeżenie. W treści emaila jest wiele napisane o:

  • co robi Allegro gdy klient dokona u ciebie zakupu,
  • jakich wiadomości zgodnie z regulaminem nie możesz wysyłać do kupujących.

A potem konkluzja:

Pomimo tych zapisów, wysyłasz do klientów mejle, których zabraniamy.

I dalej sama groźby konsekwencji. Ani słowa co jest podstawą tego ostrzeżenia.

Chyba od ponda 2 lat nie zmieniamy treści szablonów wiadomości wysyłanych z automatu do klientów. Nie były sygnalizowane żadne problemy. Jeżeli coś się zmieniło w regulaminie to może warto by dać znać konkretnie o co chodzi? W końcu to automat wykrył coś co mu się nie podoba i można przekazać nam tą informację.

Proszę o pomoc, co jest nie tak w naszej informacji, którą wysyłamy klientowi aby potwierdzić że ich zlecenie do nas dotarło. Tej informacji Allegro nie może za nas przekazać.

 

 

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Skonsultuję tę sprawę z właściwym zespołem i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły jeśli chodzi o Twoje wiadomości. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
meduza
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Również dostałam takiego maila - chociaż wysyłam tylko mail z powiadomieniem gdy zbliża się koniec terminu odbioru z paczkomatu  z informacją ze można zadzwonić do Inpostu i uzyskać powtórnie kod odbioru ew przedłużyć termin odbioru przesyłki - dzięki temu już wiele razy paczki zostały odebrane w ostatniej chwili a nie zwrócone do nas bo kupujący często nie otrzymują kodów.

Wg allegro narusza to regulamin bo uwaga !!!  "niepotrzebnie informuję o statusie przesyłki"

Czy allegro będzie opłacać powtórne nadania, usuwać negatywy bo sprzedający nie mogą się kontaktować z kupującymi?

 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#15 Entuzjasta#

@meduza Robimy dokładnie to samo tyle że telefonicznie lub SMS, szczególnie przy przesyłkach odbiór w punkcie, bo klient który spóźnił się z odbiorem twierdzi, że nie dostał informacji oczekuje ponownej wysyłki na nasz koszt. 

oznacz moderatorów
meduza
#10 Popularyzator#

No ciekawe czy allegro będzie opłacać powtórne nadania, usuwać negatywy bo sprzedający nie mogą się kontaktować z kupującymi w podstawowych sprawach?

oznacz moderatorów
meduza
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

nie mam nadal odpowiedzi

czy kupujący jest przez Was poinformowany
 
że przesyłka jest gotowa do odbioru w paczkomacie/awizowana na poczcie
że w przypadku braku kodu paczkomatowego/ do żabki wystarczy zadzwonić aby uzyskać powtórnie taki kod
że można przedłużyć termin odbioru przesyłki w paczkomacie

Czy w razie zwrotu nieodebranej przesyłki w sytuacji gdy uniemożliwiacie sprzedawcy przesłania takich informacji  poniesiecie koszt powtórnego nadania przesyłki oraz usuniecie ew negatywne komentarze
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@meduza Jeśli kupujący ma problem z odbiorem przesyłki może zwrócić się do nas, a my chętnie na te pytania odpowiemy. Niestety nie mogę się tutaj odnieść do hipotetycznych przykładów i pytań typu co by było gdyby. jeśli taka sytuacja rzeczywiście się wydarzy, wówczas będziemy to analizować i szukać rozwiązania. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
meduza
#10 Popularyzator#

otrzymałam od Was odpowiedź: "Kupujący otrzymuje informacje dotyczące wysłania przesyłki. Również gdy przesyłka jest dostarczona otrzymuje w tej sprawie wiadomość. Zgodnie z podanymi informacjami, nie chcemy aby Kupujący otrzymywał powielone informacje w osobnych wiadomości."

 

Więc nie dostaje informacji o awizowaniu.

Dlaczego zatem zabraniacie mi poinformowanie kupującego że przesyłka jest awizowana/ wkrótce będzie zwrócona twierdząc że "W wiadomości występują treści, które są dublowane z tymi, które są wysyłane przez nas. W takiej sytuacji, wiadomości będą naruszały nasze zasady."

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#19 Nestor#

Najwięcej niepotrzebnych i niechcianych powiadomień przychodzi od ALLEGRO ,sprzedawca może co jedynie konsultować coś z klientem .

oznacz moderatorów
annas14-firma
#15 Entuzjasta#

@kolekcjoner608 Na to co wysyła Allegro nie mamy wpływu, ale dopóki nie obowiązuje całkowity zakaz kontaktu z kupującymi, to powinniśmy wiedzieć za co zostaniemy ukarani. Odebranie 80 punktów za ostrzeżenie to jak kilka negatywnych ocen.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#19 Nestor#

Poczekaj ,jeśli nie otrzymaliście powiadomienia to może tu po reakcji coś odpowiedzą ,karanie bez podania przyczyny to było w innej epoce teraz należy mieć dowody .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Dostałam już informację, że za wiadomość dublującą uznaliśmy Twój mail z 02.05.2022 r., godz. 10:04. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
annas14-firma
#15 Entuzjasta#

@_HolaOla_ Wiadomość o takiej treści wysyłamy automatycznie "od zawsze" czyli od kilka lat do zamówień z płatnością przy odbiorze w momencie gdy otrzymujemy płatność z firmy spedycyjnej. Jest to potwierdzenie, że płatność do nas dotarła. Takiej informacji na pewno nie może przekazać Allegro bo nie wie czy transakcja COD została opłacona. Nie jest to więc dublowanie informacji. 

Proszę o potwierdzenie, czy nasze stanowisko jest zgodne z Regulaminem.

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma To, że wysyłasz takie wiadomości od wielu lat nie oznacza, że nie dublują informacji od nas, ale zbadam dokładnie jeszcze tę kwestię i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Jeśli dodasz do tej wiadomości informację, że chodzi o płatność za pobraniem, wówczas będziemy w stanie wyfiltrować takie maile. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
annas14-firma
#15 Entuzjasta#

OK, już dodajemy. Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów
PromykSB
#11 Animator#

@_HolaOla_ Szanowna Pani, to co Pani tutaj właśnie uczyniła jest naruszeniem kodeksu karnego art. 267. Czy zdaje sobie Pani sprawę, że przyznaliście się do przeglądania cudzej korespondencji? I Pani - konkretnie grozi za ten jeden post 2 lata paki?

A teraz grzecznie czyścimy temat i liczymy, że poszkodowany nie zgłosi całej sprawy do sądu. 

@annas14-firma Sugeruję NIEZWŁOCZNIE porobić sobie SCREENY z tego wątku (zanim go ocenzurują) i w najbliższym czasie udać się z tym do prokuratury. Sprawa z art 267 KK jest tu dość prosta i bardzo łatwo będzie pociągnąć moderatorkę i allegro do odpowiedzialności. Do tego jeszcze - może ich potem Pani o rekompensatę pociągnąć. Polecam!

Zanim mi ktoś wyskoczy, że coś tam w "regulaminie było" - to przypomnę, że regulamin nie może ograniczać, ani wyłączać praw podstawowych. To jedna z klauzul zakazanych.

Ech... Dawno allegro nie miało głośnej paskudnej sprawy w sądzie jak widać... a tak uczciwie na nie pracują...


oznacz moderatorów
meduza
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Ponieważ nie otrzymałam odpowiedzi  - wątek został usunięty a ja nie mam do niego dostępu ponawiam zapytanie na które nie otrzymałam odpowiedzi

W dniu wczorajszym otrzymałam od Was maila "Wysyłasz do kupujących mejle, które naruszają nasz regulamin"

w którym informujecie:

"wysyłasz do klientów mejle, których zabraniamy. Oznacza to, że łamiesz regulamin. Jeśli nie przestaniesz tego robić, możesz dostać upomnienie, a w przypadku dalszego łamania regulaminu – ostrzeżenie."

Dotyczy to maili które otrzymują ode mnie kupujący gdy zbliża się koniec terminu odbioru z paczkomatu/ poczty - dzięki temu już wiele razy uniknęliśmy zwrotów nieodebranych przesyłek.

 

Wg Was dubluję informacje wysyłane przez allegro - a nie jest to zgodne z prawdą

Kupujący nie otrzymują z allegro powiadomienia o awizowaniu przesyłek (ew możliwości przedłużenia terminu odbioru lub  powtórnym wysłaniu kodu odbioru gdy sms/mail nie dotrze)

 

Dlaczego więc uważacie że dubluję wasze powiadomienia??? i ograniczacie w takim przypadku kontakt z kupującym

-

 

oznacz moderatorów
Client:103044357
#9 Pomysłodawca#

Naruszają art 267KK tj tajemnicę korespondencji - a to jest PRZESTĘPSTWO.

Zasłanianie się regulaminikiem świadczy o naiwności prawnej i głupocie - robiąc to, nie wiedzą, żaden regulamin nie daje ani ochrony prawnej ani nie wyłącza zapisu ustawowego. To oczywiste akurat.

I nie rozumiem dlaczego się na to godzicie - skoro się otwarcie przyznają, złożyć doniesienie do prokuratury. I to nawet jutro.

Bo to jest SKANDAL i pogwałcenie podstaw cywilizowanego świata którego podobno jesteśmy częścią.

PS. sprzedawca mi nigdy nie naspamował, za to allegro mi spamuje CODZIENNIE i to pomimo faktu, że już prawie nie kupuję (bo mnie ten serwis wkurza).

oznacz moderatorów
Client:80340374
#13 Ambasador#

Wg Was dubluję informacje wysyłane przez allegro - a nie jest to zgodne z prawdą

Przypuszczam, że upomnień nie bedzie przez jakis czas by temat ucichł 😉

 

Ciekawe ilu porobilo screeny i ile zawiadomien wpadnie

oznacz moderatorów