anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysyłka Allegro DPD - Reklamacja - Brak czasu kuriera

ScianaWschodnia
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie,

wysłaliśmy produkt Allegro Kurierem DPD w programie SMART. Przesyłka nie dotarła do klientki z winy kuriera nawiązując do etykiety zwrotnej gdzie czarno na białym widnieje cytując "Powód niedoręczenia: Wina DPD, szczegóły niedoręczenia: BRAK CZASU KURIERA". Tu rodzi się pytanie gdzie zareklamować tą wysyłkę. Czy w Allegro jako u pośrednika usługi czy bezpośrednio w DPD? Czy ktoś z Państwa miał już takie doświadczenia i pomógłby nam podjąć odpowiednie kroki?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ScianaWschodnia Reklamację możesz złożyć u nas korzystając z formularza kontaktowego. Potrzebujemy numeru przesyłki, numeru zamówienia, kwoty roszczenia oraz uzasadnienia reklamacji. 

Drugą opcją jest złożenie reklamacji bezpośrednio u przewoźnika załączając nasze pełnomocnictwo, które jest do pobrania w zakładce "zamówienia" na samym dole po lewej stronie.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów