Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pomimo 100% wysyłki paczek w terminie (poparte wynikiem w zakładce "skuteczność wysyłki" - 100%), w ocenie jakości sprzedaży zalicza tylko 63% paczek. Miał ktoś podobny wynik, z czego to wynika?
@zakladfoto1 numery wpisane do wszystkich paczek ? na urlopie nie był ostatnio ?
@zakladfoto1 Najczęstsze powody:
- Brak zintegrowania przewoźnika którym nadajesz z systemem Allegro ( np Fedex )
- Błąd po stronie Allegro, lub na połączeniu przewoźnik-Allegro ( np z PP )
Wszystkie paczki wysłane poprawnie, nr przesyłek wpisane poprawnie (są dodawane automatycznie wysyłam przez manager inpost i elektronicznego nadawcę PP), tak jak pisałem ogólnie allegro widzi 100% skuteczności wysyłki, tylko w jakości wczoraj zmieniło się na 63%, chociaż tak naprawdę w tym czasie wysłałem 1 paczkę i też została nadana w terminie.
@zakladfoto1 Pobierz raport w csv tam zobaczysz czego Ci nie liczą
W pliku CSV wszystkie w kolumnie "czy wysyłka w terminie" wszystko na Tak z wyjątkiem 1 przesyłki inpost w której jest BRAK (nr listu dodany poprawnie). Przesyłka też została wysłana w terminie jest już dostarczona, ale nawet gdyby nie zaliczyli tej 1 paczki to i tak nie jest to 37% wszystkich paczek.
@zakladfoto1 Nikt ( podejrzewam że nawet samo Allegro) nie ma pojęcia jak to jest liczone. Możesz napisać przez kontakt, ale na 99% trafisz na bota który odpowie Ci że wszystko jest ok i musisz się poprawić.
Ciekawe czy to znów nie jest jakiś błąd, jak ostatnio były statystyki po 108, 110% 😉
Fakt kilka dni temu miałem 140%
@_HolaOla_ @cloudcloud @nat_not możecie zerknąć w statystyki wysyłek @zakladfoto1 ?
Teraz sobie tak myślę czy nie mają na wynik wpływ odbiory osobiste, dużo promuje sprzedaż (kalendarz z kreatorem online) lokalnie i trochę tych odbiorów w minionym tygodniu było. Chociaż w zestawieniu jest napisane że nie są brane pod uwagę.
@zakladfoto1 Nasz zespół techniczny już weryfikuje tę sytuację na Twoim koncie.
No to niech zespół techniczny spowoduje, żeby się system odpalantował od przesyłek nierejestrowanych!
Ja mam prawo ustawić opcję wysyłki "list ekonomiczny" lub "list priorytetowy". Klient ma prawo taką formę dostawy wybrać.
Wy nie macie prawa obniżać mi skuteczności wysyłki za BRAK NUMERÓW NADANIA PRZESYŁEK NIE POSIADAJĄCYCH NUMERÓW NADANIA. A obniżacie - sprawdziłam. Dlatego w ciągu kilku dni "Numery przesyłek uzupełnione w terminie" i "Wysyłka w terminie" tak mi się brzydko rozjechały. Nigdy nie było różnicy większej niż 1-2 procent. Dzisiaj jest SZESNAŚCIE.
Gdyby nie to, że większość wysyłek idzie do paczkomatów, moje konto już by pewne wisiało. Za niewysłanie zamówień, które klienci dawno otrzymali...
@Kasiulki2 jakość jest w permanentnej fazie testowania ( na nas). Podejrzewam że mają coś w rodzaju priorytetów "rozwiązujemy max 10 poważnych bugów miesięcznie"...więc te małe się nie łapią 😋
Takie mi się nazwisko kołacze po główce, w związku z testami na organizmach ludzkich:
Mengele.
Ciąg dalszy:
55 zamówień na 138 wszystkich ma status delivery_efficiency_report","Brak"
To 39,86 procenta. A ja mam dokładnie 60 procent wysyłki w terminie.
W tym 39,86 "Brak" są WSZYSTKIE listy nierejestrowane.
Sugeruję zespołowi technicznemu pójść tą drogą - najpierw. A potem sprawdzić, dlaczego to samo spotkało autora wątku, który NIE WYSYŁA listów nierejestrowanych.
Sorry za czkawkę. Nie moja wina.
Najpierw pół godziny nie mogłam się zalogować na Gadane (na Allegro bez problemu), a teraz to. I ciągle komunikaty na żółtym tle...
Jak mnie wyrzuca z wątku bez opublikowania postu, to piszę jeszcze raz.
Całe szczęście, że tylko dwa się pojawiły, bo pisałam pięć razy😂
@zakladfoto1inni mają dokładnie to samo.
Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość.
Konsultuje Pani zgłoszenie z działem technicznym, i wrócę z odpowiedzią.
Pozdrawiam
// Oliwia ...........
Zespół Allegro
BO TO NIE DZIAŁA prawidłowo np. niedziela 21:00 opisy na liście towarów dostawa we wtorek (jest to prawdziwa informacja bo wysyłamy w poniedziałek wszystko co zostanie kupione do 15:00). W poniedziałek (rano 8:00) na tej samej liście widnieje opis dostawa w środę - pomimo że jest ustawiony parametr wysyłamy do 15:00 tego samego dnia. Problem zgłoszony ponad tydzień temu. Ponowiony 2 dni temu. Zero potwierdzenia ani zaprzeczenia a klient dalej ma błędna informację ! Pomimo że wszystko wysyłamy Inposte`m i DPD to integracja w przekazywaniu informacji nie działa prawidłowo w statystykach.. Obydwa rejestry żyją swoim własnym życiem a klient ma nieprawidłową informację.