anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zły gabaryt - co można zrobić?

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
No i kiedyś musiało się zdarzyć - z rozpędu zamiast gabarytu B wybrałem A i opłaciłem w ramach Smart!
Po czym popatrzyłem na przesyłkę i nijak do A nie wejdzie.

Co można zrobić? Da się anulować tą etykietę i wygenerować ponownie prawidłową?
Trzeba będzie opłacić ponownie właściwy gabaryt? 

Zamówienie: 47c9f180-a88f-11ed-a526-b1042501b0a1

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Możliwość ponowniego wygenerowania właściwej etykiety powinna być dostępna. Spróbuj z niej skorzystać. Kiedy to zrobisz, zgłoś w InPost, że wcześniejsza nie została wykorzystana. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Niestety:
"

  Zgłoszona przez Ciebie przesyłka dotyczy usługi Allegro Smart!
Jest to usługa, dla której nie przysługuje zwrot środków za niewykorzystaną etykietę.

Pozdrawiamy
Zespół InPost"
oznacz moderatorów