Od czasu smart mam sporo zwrotów , nie zdziwiłoby mnie to gdyby nie to że czasem ktoś kupuję 4 takie same przedmioty a później w ramach darmowej dostawy 3 zwraca, lub kupuje kilka tanich rzeczy dokupuje zupełnie coś innego oczywiście droższego a później to co do reszty nie pasuje zwraca. poruszyłam ten temat wśród znajomych którzy nie sprzedają lecz kupują na allegro, tak o to chodzi wykupili smarta i wszystkie wysyłki mają za darmo bo nawet jak chcą coś kupić za 20zł to dokupują byle co za następne np 22 i korzystają z darmowego zwrotu.
Witam. W moim sklepie również takie sytuacje się zdarzają. Klient kupuje parę drobiazgów za 10PLN do tego bierze urządzenie z 30-40 PLN, po czym urządzenie odsyła.
Wydaje mi się, że powinno bć narzędzie do zgłaszania takich transakcji.
@-orbitkownia- @a_brod Klienci mają prawo do odstąpienia od częśli lub całości zakupów dokonywanych w sieci. Rozumiem, że domyślacie się jakie intencje kierują kupującymi w opisanych przypadkach, ale niestety nie jesteśmy w stanie przeprowadzić weryfikacji, która by te przypuszczenia potwierdziła.
@nat_not Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jesteście w stanie tego zweryfikować za pierwszym razem. Może więc pora wprowadzić narzędzie wyszukujące "klientów" którzy robią tak nagminnie?
@Vryko Ustawa daje kupującym prawo do odstąpienia od zakupu na odległość i nie wprowadza ograniczeń ilościowych. Jeśli takie sytuacje się zdarzają i macie obawy, że klient działa z intencją zaszkodzenia, możecie zgłaszać do nas konkretne przypadki. Zweryfikujemy je.
gdzie można zgłosić taki przypadek?
gdyby zwroty nie były darmowe to by ich było 90% mniej w smart a jeśli ktoś by chciał zwrócić towar to i tak by go zwrócił, wystarczy zostawić cenę za zwrot chociaż 5-6zł
@pinsplash dokładnie tak , allegro nie będzie zwracać również prowizji od wysyłki, tak mi na Fb odpowiedziano
@-orbitkownia-A to ciekawe... czyli od kwietnia : Klient kupuje, ja płacę prowizję za dostawę, klient zwraca a moja prowizja nie zostaje zwrócona?
Witaj w real ALL
@pinsplash Nie znasz się. To kolejna metoda na dobicie sprzedawców. Tak ma być 😛
@VrykoTo niestety smutny ale najbardziej prawdopodobny powód🤔
Najbardziej stracą klienci. Teraz kupuje 1 szt i płaci za jedną wysyłkę, kupuje 10 szt i płaci za jedną wysyłkę. Przy doliczeniu przesyłki do ceny produktu kupujący przy zakupie 2szt zapłaci za dwie przesyłki przy zakupie 3szt. za trzy. Itd.
@nat_notNatalia pojawiło mi się takie coś :
Wykryto zbyt dużą liczbę postów (społeczność otrzymała ponad 1 postów związanych z jedną wiadomością w przeciągu 3 600 sekund) ???
@pinsplash Komunikat pojawił się, gdy próbowałeś odpowiedzieć w wątku?
@nat_nottak, w tym wątku
@pinsplash Dzięki. Sprawdzamy czemu tak się stało.
@pinsplash Jeśli problem się powtórzy, prześlij nam zrzut ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl
Czy ktoś z Allegro moze wypowiedzieć siew kwestii zwrotów i prowizji od zwracanych przedmiotów?