anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zakupy do 40zł na Smart i zwrot ich części

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

Od czasu smart mam sporo zwrotów , nie zdziwiłoby mnie to gdyby nie to że czasem ktoś kupuję 4 takie same przedmioty a później w ramach darmowej dostawy 3 zwraca, lub kupuje kilka tanich rzeczy dokupuje zupełnie coś innego oczywiście droższego a później to co do reszty nie pasuje zwraca. poruszyłam ten temat wśród znajomych którzy nie sprzedają lecz kupują na allegro, tak o to chodzi wykupili smarta i wszystkie wysyłki mają za darmo bo nawet jak chcą coś kupić za 20zł to dokupują byle co za następne np 22 i korzystają z darmowego zwrotu. 

oznacz moderatorów
137 ODPOWIEDZI 137

a_brod
#12 Orędownik#

Witam. W moim sklepie również takie sytuacje się zdarzają. Klient kupuje parę drobiazgów za 10PLN do tego bierze urządzenie z 30-40 PLN, po czym urządzenie odsyła.

Wydaje mi się, że powinno bć narzędzie do zgłaszania takich transakcji.

Endrju
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@-orbitkownia- @a_brod Klienci mają prawo do odstąpienia od częśli lub całości zakupów dokonywanych w sieci. Rozumiem, że domyślacie się jakie intencje kierują kupującymi w opisanych przypadkach, ale niestety nie jesteśmy w stanie przeprowadzić weryfikacji, która by te przypuszczenia potwierdziła.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@nat_not Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jesteście w stanie tego zweryfikować za pierwszym razem. Może więc pora wprowadzić narzędzie wyszukujące "klientów" którzy robią tak nagminnie? 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Vryko Ustawa daje kupującym prawo do odstąpienia od zakupu na odległość i nie wprowadza ograniczeń ilościowych. Jeśli takie sytuacje się zdarzają i macie obawy, że klient działa z intencją zaszkodzenia, możecie zgłaszać do nas konkretne przypadki. Zweryfikujemy je.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

gdzie można zgłosić taki przypadek?

oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

gdyby zwroty nie były darmowe to by ich było 90% mniej w smart a jeśli ktoś by chciał zwrócić towar to i tak by go zwrócił, wystarczy zostawić cenę za zwrot chociaż 5-6zł

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_notAle po zmianie od Kwietnia będzie tego jeszcze więcej ! Jak pisał @Vryko musicie coś stworzyć bo to będzie standardowa formuła : wkładki do butów za 4PLN - kupuję 10 par i następnego dnia zgłaszam zwrot 9 par - a wysyłka darmowa... ( i zwrot też)

@-orbitkownia- @a_brod 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@pinsplash  dokładnie tak , allegro nie będzie zwracać również prowizji od wysyłki, tak mi na Fb odpowiedziano

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@-orbitkownia-A to ciekawe... czyli od kwietnia : Klient kupuje, ja płacę prowizję za dostawę, klient zwraca a moja prowizja nie zostaje zwrócona?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Witaj w real ALL

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@pinsplash Nie znasz się. To kolejna metoda na dobicie sprzedawców. Tak ma być 😛

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@VrykoTo niestety smutny  ale najbardziej prawdopodobny powód🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kranserwis
#8 Zapaleniec#

Najbardziej stracą klienci. Teraz kupuje 1 szt i płaci za jedną wysyłkę, kupuje 10 szt i płaci za jedną wysyłkę. Przy doliczeniu przesyłki do ceny produktu kupujący przy zakupie 2szt zapłaci za dwie przesyłki przy zakupie 3szt. za trzy. Itd.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_notNatalia pojawiło mi się takie coś :

Wykryto zbyt dużą liczbę postów (społeczność otrzymała ponad 1 postów związanych z jedną wiadomością w przeciągu 3 600 sekund) ???

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Komunikat pojawił się, gdy próbowałeś odpowiedzieć w wątku?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_nottak, w tym wątku

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Dzięki. Sprawdzamy czemu tak się stało.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Jeśli problem się powtórzy, prześlij nam zrzut ekranu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

dzielo05
#10 Popularyzator#

Czy ktoś z Allegro moze wypowiedzieć siew kwestii zwrotów i prowizji od zwracanych przedmiotów?

oznacz moderatorów