Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, bardzo bym prosił o odpowiedź moderatorów i pomoc.. klient jakiś czas temu zakupił ode mnie klucz, otworzył dyskusje, popisaliśmy, trochę si wyjaśniło i klient nic więcej nie pisał i dyskusja sama się zamknęła.
Potem po czasie dostałem informacje z POK ze klient zgłasza ze zakup nie działa..dodam ze to konto świeze i nie odbiera ode mnie telefonów. klucz został ZUŻYTY, napisałem emaila po wiadomości POK i bez odzewu klienta..
Potem ponownie dostalem informacje ze musze natychmiast to wyjasnić, odpisałem na email, wyslalem DRUGĄ wiaodmość i nic, chcialem naprawdę wyjaśnić co się stalo ze klucz nie działał a został zuzyty.. bo takiej sytuacji nigdy nie mialem.
Wszystkie sprawy dokumentowalem, wysylalem zdj moich wiadomosci w sprawie: Wniosek POK - sprzedający - 608628-1662067040 [ ref:_00D24aE05._5003VSHsb6:ref ]
Klient mi nie odpisywał, dzisiaj dostałem wiadomość ze pieniadze zostały mu wypłacone a ja mam zawieszone konto.. oczywiście od razu uregulowałem płatność w allegro tą kwotę, lecz no naprawdę? Zostałem bez pieniedzy, bez klucza, bez odpowiedzi i mam ten problem.. proszę bardzo o jakąś pomoc moderatorów, zgłoszenia juz wysłałem naprawde mi zalezy, przeciez nie zrobilem tego celowo,1 raz mam zawieszone konto.
@ImperiumPremium Cześć. 🙂 Przykro mi, ale tutaj na forum nikt nie jest w stanie Ci pomóc w tej sytuacji. Sprawę zablokowanego konta rozwiążesz tylko z Działem Bezpieczeństwa. Napisz wiadomość przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Moderatorzy od jakiego czasu się nie wypowiadają i nie pomogą Ci w tej sprawie.
POK to zło, już nawet widziałem reklamy na jednym z kanałów telewizyjnych... Janusze już zacierają rączki