anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczone paczki w Inpost

pan_syrop
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś wie jaka jest ścieżka zwrotu $ za zniszczoną paczkę z inpost?

Macie dużo zniszczeń w transporcie >?>

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

pulkownik66
#19 Nestor#

@pan_syrop  to są sporadyczne przypadki, i raczej nie do udowodnienia że zrobił to inpost.

Osobiście nie miałem takiego przypadku. Jeszcze.

oznacz moderatorów

pan_syrop
#7 Wielbiciel#

Szkoda bo w fedex miałem ubezpieczenie i pokrywali każdą uszkodzona paczkę . 

Allegro powinno pomyśleć nad zmuszeniem przewoźników do ubezpieczenia każdej wysłanej paczki. 

To by wpływało na pozytywny wizerunek allegro.

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pan_syrop to fakt. Dawny Opek, a później FedeX, nigdy nie robili problemów gdy paczka miała wartość taką, która mieściła się w ramach ubezpieczenia standardowego. Zawsze wypłacali bez problemu kasę za uszkodzenia. Problem był tylko gdy paczka była o większej wartości. Mi niestety nie wypłacili kiedyś za paczkę o wartości 1000zł, którą zniszczyli...

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pulkownik66 mi jedną paczkę wgnietli prawie do połowy, więc wiadomo, że to zrobili w transporcie, tym bardziej, że klient od razu zareagował. O odszkodowaniu mogłem sobie pomarzyć...

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pan_syrop niestety @InPost umywa rączki i wypisuje głupoty w decyzjach reklamacyjnych. Nawet jak paczka ma naklejki ostrożnie szkło, to odpisują, że oni takiej usługi nie mają i to wina nadawcy, że źle zabezpieczył przesyłkę 😄 Najlepsze, że to samo piszą, mimo, iż paczki są zabezpieczane wedle ich wytycznych, czyli kartonik, folie bąbelkowe albo styropiany, a do tego naklejki ostrzegawcze. Pod względem rozpatrywania reklamacji to chyba największy syf jaki jest wśród przewoźników. Oni sami sobie zaprzeczają, pisząc nawet co innego niż było w protokołach szkody.

oznacz moderatorów

pan_syrop
#7 Wielbiciel#

ktoś z was ma pomysł jak skutecznie nacisnąć na przewoźnika żeby oddał za zniszczony produkt ?

Szczytem jest to że jeszcze naliczają koszt zwrotu zniszczonej paczki 😞

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pan_syrop  jeśli nie masz protokołu szkody przy odbiorze to zapomnij 😞 tu przykładowa reklamacja 🙂

kkkk.jpg

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SP-6-QKX
#1 Nowicjusz#

Raczej tylko batalia sądowa - może rzecznik praw konsumenta . 

oznacz moderatorów

SP-6-QKX
#1 Nowicjusz#

Dokłądnie tak - własnie zgłaszałem reklamacje i standartowo - olewanie klijenta - moja paczke cos wbili do srodka rozerwana - dziurawa - towar doszczętnie zniszczony , naklejki były ostrożnie - nie polecam tej firmy / jak cos droższego wiecej warte to  lepiej wysłac rzetelniejszą firmą .a o tych ubezpieczeniach w tej firmie to fikcja ! 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@pan_syrop 

W przypadku kiedy przesyłka uległa uszkodzeniu Klient może zgłosić reklamację.

Każdy taki przypadek jest weryfikowany indywidualnie w toku postępowania reklamacyjnego.

 

Jeśli paczka została uszkodzona prosimy o zgłoszenie reklamacji w najdogodniejszy dla Pana sposób:

 

1) formularz reklamacyjny: inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)

3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

 

Przypominamy sposób postępowania w przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej.

Roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania przesyłki Operator umożliwia Odbiorcy przekazanie elektronicznego protokołu szkody, z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej: https://inpost.pl/protokol.

Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o wadze do 10MB.

W przypadku konieczności przesłania dodatkowych zdjęć proszę je wysłać na adres: protokol@inpost.pl (w tytule maila proszę umieścić numer przesyłki, której dotyczy sprawa).

 

Po uzupełnieniu elektronicznego protokołu szkody, jest przesyłane potwierdzenie na adres mailowy z danym protokołem w treści wiadomości(bez załączników). Dodatkowo Dział Reklamacji dołącza ten dokument do zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Proszę pamiętać, że sam protokół nie jest reklamacja, lecz dokumentem potwierdzającym szkodę.

oznacz moderatorów

sigmek
#8 Zapaleniec#

Na moim przykładzie 2 miesięcznego nieskutecznego zmagania się  z Inpost:

InPost nie jest w stanie zwrócić paczkę nadawcy , którą nie odebrał adresat i która trafiła do ich magazynu paczek nieodbieralnych.

Korespondencja z przedstawicielami działu obsługi klienta oraz liczne telefony jest czasem straconym, gdyż nie wykazywała, żadnego postępu w odszukaniu paczki poza nadaniem jej numeru zwrotnego.

Wypełniony formularz reklamacyjny owszem rozpoczyna procedurę reklamacyjną dla samej procedury i może trwać w nieskończoność. InPost pod pozorem procedury co jakiś czas zwraca się o dostarczenie kolejnych dowodów od adresata, by w ciągu 7 dni je uzupełnił, bo inaczej procedura będzie przebiegała od nowa. Co jakiś czas prosi o te same dowody.

InPost nie jest w stanie rozpatrzyć reklamację w terminie ustawowym 30 dni, ani 60 dni jak dotąd.

System obsługi klienta jak i system rozpatrywania reklamacji polega na utrzymaniu nieefektywnej korespondencji i gry na zwłokę przez Inpost.

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Szkoda że tylko Inpost ma paczkomaty, bez tego ta firma była by kompletnie bezużyteczna i nieatrakcyjna 

No i niestety Allegro w dużej mierze promowało Inpost, pomimo tego że jakością są jedynie przed PP

oznacz moderatorów

SP-6-QKX
#1 Nowicjusz#

NIC NIE WARTE TE WASZE SCIEMY O UBEZPIECZENIU ! MOJĄ PACZKE ZNISZCZYLISCIE TOTALNIE I WBITE COS ZOSTAŁO DO SORDKA - USZKODZONY KARTON ITP JAK ORAZ TOWAR W SRODKU PRZY REKLAMACJI OTRZYMAŁEM TYLKO STANDARTOWE BZDURY BYLE NA ODCZEPNEGO - PACZKA OCZYWISCIE BYŁA DOBRZE ZAPAKOWANA I Z NAKLEJKAMI OSTROŻNIE  -  REKLAMACJE TO FIKCJA ! .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pan_syrop  jak paczka jest uszkodzona z zewnątrz karton i jest to widoczne, tak do wygrania ale jest podstawowy warunek, protokół szkody przy odbiorze u kuriera lub mam uwagi w paczkomacie i ponowne umieszczenie paczki w skrytce, inaczej szkoda czasu reguluje to prawo przewozowe i KC.

Jak nie ma uszkodzeń z zewnątrz macie 7 dni na spisanie protokołu i potem składasz reklamację, tu poproszą o zdjęcia wewnątrz i raczej odrzucą na nieprawidłowe spakowanie 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SP-6-QKX
#1 Nowicjusz#

Przerobiłem ten temat in Post ma głęboko gdzieś byle zbyć kineta - odpowiedzi standardowe i oczywiście twierdzenie ze to z winy klienta nie ma innej opcji  , jedyna nadzieje by nagłaśniać jak naprawdę wyglądają reklamacje na zniszczone przesyłki i aby ich klienci mieli tego świadomość 

oznacz moderatorów

SP-6-QKX
#1 Nowicjusz#

mają głęboko gdzieś klientów i ich reklamacje - przerabiałem to już i zazwyczaj maja standardowe odpowiedzi by klient się odczepił - pozostaje jedynie batalia sądowa 

Nie słyszałem by ktokolwiek odzyskał odszkodowanie  - 

Firma nastawiona na zysk po trupach . 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Jak większość firm kurierskich i ich ubezpieczycieli, a w sumie to każdej firmy. Z Inpostem nie mieliśmy problemu z uszkodzoną paczką, tylko zaginięcie. Ale ze wszystkimi innymi kurierami praktycznie tak. Standardem jest przy towarze o większej wartości umycie rąk w pierwszej decyzji reklamacyjnej. Cuda w naszym przypadku działa napisanie odwołania od decyzji. Może dlatego, że każde takie odwołanie pisze "nasza" kancelaria prawna. I za każdym razem uznają reklamację "w drodze wyjątku". 😝

oznacz moderatorów