Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient założył dyskusję, że nie otrzymał zwrotu środków. W panelu widnieje informacja, że kwota została zwrócona przez P24 i kod transakcji, który po kliknięciu przekierowuje tylko do rozpiski (wpływ - zwrot lub do całego zamówienia) Co w tej sytuacji? W jaki sposób mogę udowodnić, że te pieniądze ode mnie wyszły?
@onvolt_biuro a kiedy zleciłeś zwrot kasy ?
13 lipca...
Pewnie nie wie gdzie szukać? a jak płacił?
p24, allegro pay
@onvolt_biuro napisz mu że wróciło na saldo Allegro Pay i jak ma nadpłatę musi se wypłacić, lub dodać numer konta w ustawieniach W panelu Allegro Pay 🙂
niestety sprawdzał i środków na saldzie wg niego brak
@onvolt_biuro podaj w dyskusji numer zwrotu , otrzymałeś go w wiadomości potwierdzającej jego wykonanie , dalsze wyjaśnienie to problem allegro .
tak zrobiłam, ale Pan uważa że nie ma środków, zostawić to i eskalować?
@onvolt_biuro odpowiadaj w dyskusji na każdy wpis klienta , niech poprosi serwis o pomoc .
Napisz klientowi, że zwroty płatności realizowane są poprzez pośredników finansowych allegro i jedynie allegro może zweryfikować gdzie i kiedy pieniądze zostały przekierowane.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Poczekaj sprawdzą.
czekam z niecierpliwością
@onvolt_biuro jak mają sprawdzić to podaj numer zamówienia 🙂
@onvolt_biuro poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.
@onvolt_biuro mieliśmy taką sytuacje że kupujący szukał zwrotu właty po dość dlugim czasie.
Wkleiliśmy w dyskusje numer zwrotu i poprosiliśmy kupującego aby kliknął w dyskusji"pomoc allegro"
Allegro już bezpośrednio przez poczte wyjaśniało z kupującycm sprawe zwrotu. Ponieważ te dane sa mocno chronione nawet nie byliśmy dopuszczeni do wyjaśnień. Dyskusja zamkneła sie automatycznie po 30 dniach
@onvolt_biuro dziękuję bardzo! Poprosiłam o kontakt z kupującym i wyjaśnienie gdzie może szukać tego zwrotu. Potwierdzam, że został wykonany i zaksięgował się prawidłowo w naszym systemie.
dziękuję!