anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot - klient twierdzi, że go nie otrzymał

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

Klient założył dyskusję, że nie otrzymał zwrotu środków. W panelu widnieje informacja, że kwota została zwrócona przez P24 i kod transakcji, który po kliknięciu przekierowuje tylko do rozpiski (wpływ - zwrot lub do całego zamówienia) Co w tej sytuacji? W jaki sposób mogę udowodnić, że te pieniądze ode mnie wyszły? 

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

kostas11
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro a kiedy zleciłeś zwrot kasy ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

13 lipca...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pewnie nie wie gdzie szukać? a jak płacił?

oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

p24, allegro pay

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro napisz mu że wróciło na saldo Allegro Pay i jak ma nadpłatę musi se wypłacić, lub dodać numer konta w ustawieniach W panelu Allegro Pay  🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

niestety sprawdzał i środków na saldzie wg niego brak

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro podaj w dyskusji numer zwrotu , otrzymałeś go w wiadomości potwierdzającej jego wykonanie , dalsze wyjaśnienie to problem allegro .

oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

tak zrobiłam, ale Pan uważa że nie ma środków, zostawić to i eskalować?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro odpowiadaj w dyskusji na każdy wpis klienta , niech poprosi serwis o pomoc .

oznacz moderatorów

magic-trinkets
#9 Pomysłodawca#

Napisz klientowi, że zwroty płatności realizowane są poprzez pośredników finansowych allegro i jedynie allegro może zweryfikować gdzie i kiedy pieniądze zostały przekierowane.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Poczekaj sprawdzą.

oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

czekam z niecierpliwością

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro jak mają sprawdzić to podaj numer zamówienia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@onvolt_biuro poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#
a53ec8b0-1c0a-11ee-b246-f3b72c2fe790
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@onvolt_biuro mieliśmy taką sytuacje że kupujący szukał zwrotu właty po dość dlugim czasie.

Wkleiliśmy w dyskusje numer zwrotu i poprosiliśmy kupującego aby kliknął w dyskusji"pomoc allegro"

Allegro już bezpośrednio przez poczte wyjaśniało z kupującycm sprawe zwrotu. Ponieważ te dane sa mocno chronione nawet nie byliśmy dopuszczeni do wyjaśnień. Dyskusja zamkneła sie automatycznie po 30 dniach

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@onvolt_biuro dziękuję bardzo! Poprosiłam o kontakt z kupującym i wyjaśnienie gdzie może szukać tego zwrotu. Potwierdzam, że został wykonany i zaksięgował się prawidłowo w naszym systemie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

onvolt_biuro
#8 Zapaleniec#

dziękuję!

oznacz moderatorów