anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kurierem dpd , odbiór z adresu klienta

AlePiesio
#13 Ambasador#

Screenshot_2023-04-07-10-44-29-483_com.google.android.gm.jpg

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Czy klient jak wypełnia formularz zwrotu ma do wyboru z listy kuriera DPD, i to jeszcze odbiór przesyłki z adresu klienta? Zamówienie nie było wysłane kurierem dpd, tylko paczkomatem za 9.99zł, ja nawet DPD nie mam w cenniku dostaw. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio Cześć. 🙂 Zwrot metodą "Kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu)" jest to usługa płatna przez kupującego (19,99 zł).

Od 5 grudnia 2022 roku klienci, którzy nie mają możliwości skorzystania z bezpłatnego zwrotu (bo np. zamówienie nie było w ramach Smarta), mogą samodzielnie wybrać i opłacić sposób zwrotu "Kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu)". Ta opcja jest dostępna dla klientów niezależnie od tego, czy sprzedający ma udostępnione w cennikach dostawy DPD. 

Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/wprowadzilismy-dodatkowa-opcje-zwrotu-zakupow-kurier-dpd-odbior... 

Zrzut ekranu muszę usunąć, ponieważ znajdują się na nim dane Twoje i klientki. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

Dzięki, już znalazłem artykuł o tym i się z nim zapoznałem. 

Faktycznie, nie zamazałem danych.

Jak klientowi opłaca się taki zwrot jak musiał zapłacić 20zł za zwrot dpd, do tego ja mu zwracam najniższy koszt dostawy czyli kolejne kilka złotych kilient jest stratny , praktycznie to tylko połowe wartości produktu odzyska. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlePiesio ALE ! jeśli jest to reklamacja i uzasadniona musisz zwrócić wszystko co zapłacił + koszt zwrotu 

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

@mdrogeria Znam przepisy ale to jest zwrot a nie reklamacja.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#20 Guru#

@AlePiesio 

A ja tam cenię sobie wygodę. Jak ma przyjść mi pod drzwi, zabrać paczkę a ja bym miał dostać tylko pół kwoty to i tak spoko. 🙂

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

A no pewnie! Można tak też podchodzić do tego 🙂

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

@ko_alka wracam jeszcze z pytaniem dotyczącym tego zwrotu, pojawił się jakiś dziwny status i nie bardzo wiem co on oznacza? "Zlecenie niezrealizowane, liczba paczek inna niż w zleceniu"

czy to znaczy że zwrot do mnie nie dotrze? 

IMG_20230412_195237.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio O tę sprawę dopytaj bezpośrednio w DPD - kontakt.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

Rozumiem ale nie zamierzam pytać u nich bezpośrednio. Może ktoś tutaj miał podobny przypadek 🙂 to nie ja jestem nadawcą przesyłki zwrotnej.

oznacz moderatorów