Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca (spoza Unii) wysłał mi wiadomość, że towar który zakupiłam (i opłaciłam) jest niedostępny. Pyta czy może zwrócić mi pieniądze "bezpośrednio tutaj". Jak to rozumieć? Opłaciłam przesyłkę przelewem internetowym- zatem czy zwrot nie powinien iść bezpośrednio przez bank? Czy otrzymam zwrot kosztów przesyłki? Czy sprzedawca nie widzi metody płatności- numeru konta, z którego poszedł przelew?
@Tasioreczka sprzedawca odda Ci wszystko co wpłaciłeś, jakim prawem miał by zatrzymać koszty przesyłki ? Zwróci Ci przez Allegro finanse a kasę dostaniesz na instrument z którego płaciłeś, sprzedawca nie widzi Twojego konta bankowego 😞
Tak tu zapewne chodzi o AF i zwrot przez Allegro, jak masz dopisane kont to tam wrócą, możesz także podać mu nr konta bankowego i Ci przeleje, zwraca tyle ile mu zaplacileś.
Czy sprzedawca może żądać podania numeru rachunku jeśli sprzedaje na allegro i dostaje wpłatę przez allegro, nie mam zaufania do takich którzy nie chcą zwracać przez allegro twierdząc że nie mają takiej możliwości. To skąd miał pieniądze które mu przelałam jeśli robiłam to przez allegro, czy tam nie ma podanego numeru konta? Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś żądał podania numeru rachunku.
Cześć @capucino, sprzedawca może zlecić zwrot za pośrednictwem Allegro jeśli posiada odpowiednie środki na swoim koncie Allegro Finanse. Może zdarzyć się tak, że nie ma odpowiednich środków, dlatego wtedy taki zwrot może dokonać bezpośrednio na konto klienta. Informacje na ten temat znajdziesz w tym artykule.
Dzięki, trochę brak w tym logiki. Nawet jeśli nie ma konta AFinanse to na jego koncie osobistym jest mój numer rachunku z którego dostał przekaz, czyż nie?
Mateusz, czy ja tu czegoś nie zrozumiałem, wyprowadź mnie z błędu.
"Może zdarzyć się tak, że nie ma odpowiednich środków, dlatego wtedy taki zwrot może dokonać wyłącznie bezpośrednio na konto klienta."
A doładowanie?
https://help.allegro.com/pl/sell/a/zasilenie-kwota-na-konkretny-zwrot-do-klienta-VLv90wWg8tj
@serwis-texas to samo chciałem napisać, ja nigdy nie mam środków na AF i zawsze doładowuje, przy zwrotach😉
@serwis-texas Masz rację, mój błąd i przepraszam za to sformułowanie 🙂
Poprawiłem swoją wypowiedź, dziękuje za zwrócenie uwagi.
Sprzedawca żąda numeru rachunku. Zapłaciłam mu przez Allegro, dostał pieniądze przez allegro dlaczego zatem twierdzi że nie może mi odesłać pieniędzy tą samą drogą i żąda numeru rachunku bankowego. Nie mam zaufania do takiego załatwiania sprawy, nigdy nikt tego ode mnie nie żądał.
@capucino Numer rachunku bankowego nie jest jakąś tajemnicą więc możesz ten numer spokojnie podać.
Prośba sprzedającego może wynikać z tego że może nie mieć pieniędzy na koncie Allegro więc chce zwrócić ze swego konta bankowego zwykłym przelewem.