anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot wpłaty kupującemu przez Allegro Finanse w jakości sprzedaży

Waza_ZB
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Proszę bardzo, zwracanie należności wymaga poprawy. Więc powiem tak, klientom indywidualnym oddaję od razu. Natomiast zwrot dla firm, które biorą fakturę jest uzależniony od potwierdzenia odbioru faktury korygującej. I tu zaczyna się problem, kupujący firmowi w ogóle tych potwierdzeń nie przesyłają, chociaż to wymaga tylko kopiuj/wklej. Więc drogie Allegro, wymyślcie coś, co sprawi, że termin nie będzie się liczył od dostarczenia paczki zwrotnej, tylko od potwierdzenia odbioru faktury korygującej.

Zrzut ekranu (72).png

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Waza_ZB Dzięki za zgłoszenie. Konsultuję je z zespołem odpowiedzialnym za tę funkcję. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

Ja w ogóle nie rozumiem sensu tego parametru w ocenie jakości. Skoro sprzedawca ma na zwrot 7 dni od momentu odebrania zwrotu to punkty powinny spadać po przekroczeniu tego terminu, a nie dlatego ze ktoś nie zrobi zwrotu jak tylko zwrot zmieni status na doręczony. Ja wszystkie zwroty robię w terminie ale nie natychmiast wiec jakość za ten aspekt mam na poziomie 6/30. I argument ze jak szybciej zrobisz zwrot to kupujący do Ciebie wróci do mnie nie przemawia. 

oznacz moderatorów

nikl
#14 Krzewiciel#

Ja zaś nie rozumiem kary punktowej za to że nie mam żadnych zwrotów. Tak samo jak nie rozumiem kary punktowej za nie posiadanie żadnych dyskusji. Nie rozumiem tez kary za sprzedaż podłużnych przedmiotów nie wchodzących w paczkomat. Wielu rzeczy nie można tu objąć rozumem. Więcej punktów jakości Allegro przydziela gdy Sprzedawca ma zwroty i ma dyskusje. Co za pokręcona logika?

oznacz moderatorów